به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۹۴۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
با مثبت شدن آزمایش؛
فرماندار بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد هم گرفتار ویروس کرونا شد

به گزارش خبردنا، " شاهرخ کُناری" فرماندار بویراحمد به ویروس منحوس کووید 19 گرفتار شده و هم اکنون در بستر بیماری است.

وی در گفت‌وگویی تلفنی وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا در شهرستان بویراحمد را نگران کننده تر از سایر شهرستان های دیگر استان کهگیلویه و بویراحمد خواند.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: این شهرستان بیش از 20 روز است که از خط قرمز هم گذشته و متاسفانه ظرفیت های بیمارستانی هم تکمیل شده است.

کُناری از بستری بودن 21 بیمار در بخش ICU بیمارستان شهید جلیل یاسوج خبرداد و یادآورشد: شهرستان بویراحمد تاکنون 83 فوتی کرونایی داشته است.

وی تاکیدکرد که فاصله‌گذاری اجتماعی،حذف سفرهای غیرضروری و تعطیلی مدارس حضوری از مهمترین راهکارهای کنونی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا است./ایلنا

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید محند حسیتی بیاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
خدا شفاش بده انش الله با سلامتی کامل بر گرده سر خونه و زندگیش اما حقیقت امر اینست که ایشان نشان داد مدیر دوران بحران نیست هیچگونه برنامه عملی خودش و مدیرانش برای برون برفت از این وضعیت تابهنجار نداشت فقر اطلاعات مسلط نبودن بر اوضاع و احوال شهرستان بحران زده و کرونا زده ندارند.مدیریت قاطع رصد تمامی مسایل و برنامه ریزی درست و میدانی بر تمامی اماکن شهر میتوانست آلام مردم را کمتر کند و کمتر این مردم عزیز و شریف به این مصیبت گرفتار شوند جواب بفرمایید مدیران در پستو نشسته و ترسو نظارت شما جایگاه آن کحاست کدام برنامه ریزی درست مطالعه شده و میدانی انجام داده اید که مردم دلخوش و امید وار باشتد بینی و بین الله اگر در بخشهای زیادی از استان مدیر نباشه امورات بنحو شایسته و بهتری پیش خواهد و اینهمه با این جلسات طویل بی مفهوم و پوچ خودتون دل این مردم شریف ولایی قدر شناس و نجیب را درد نیاورید خودتون با افتخار کنار بروید احازه دهید تا هوای تازه و نسیم خوش خدمت بر این مردم مظلوم وزیدن گیرد. به امید فرداهای بهتر و حاکمیت شعور آگاهی سواد دلسوزی تجربه آزاد منشی بر این همه بی تدبیری و بی کفابتی به امید آنروز
نام:
ایمیل:
* نظر: