به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۹۸۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
خبردنا - هاشم تقی زاده سوق ؛ سید محمد موحد سیاست مداری مقتدر و شایسته است که کارنامه‌ی بی نظیر ایشان، خدمتِ صادقانه به مردم، و مقبولیتِ عمومی را در بین اذهان تداعی می‌کند.

مردم‌ِ شهرستان کهگیلویه پس از انتخابات سال ۹۴ و حرف و حدیث‌های بی شمار قبل از آن توسط مجموعه‌ی استانداری و فرمانداریِ وقت که شائبه‌های اعمال نفوذ آن‌ها به عنوان بانیان برگزاری انتخابات به نفع کاندید پولدار آن روز، پر واضح بود و جناب موحد هم بر این امر آگاه و دانا که دولتیان و بانیان امر گرایشی به سوی رقیب دارند و تمام دستگاه‌های اجرایی به خط، در اختیارِ پیروزی ایشان اند. موحدِ آن روز، با علم به همین سناریوی تیم استاندار به میدان رقابت آمد تا به مانند مرادش، مرد خستگی ناپذیر انتخابات، آیت الله هاشمی رفسنجانی ره هرگز از قضاوت مردم نهراسد.

پسا آن‌انتخابات، این محمد موحد بود تسلیم اراده‌ی جفاکنندگانی که روزی خود، برای امضای حکم مدیریتشان، وزارات خانه به وزارت خانه می‌گشت تا سر از تخمِ دربیاورندِ و پشت میز بنشینند، نشد و پیوند ناگسستنی خود را با عموم مرد بسط داد.

او در تمام چهار سال گذشته، که بی درنگ دوران عقب گرد و تحقیر کهگیلویه در موازنه‌ی قدرت بود، خود را از مردم دور نکرد و از آنجایی که فاقدِ درآمدی به غیر از حقوق بازنشستگی که به حق، کفافِ گذرانِ زندگی روحانی‌ای که معتمد مردم بود و در خانه اش به روی آشنا و غریبه باز بود را نمی‌داد، مبادرت به ایجاد دفتر برای دل‌های سوخته‌ی مردم زخم دیده و مظلوم کهگیلویه و به تعبیری ناامید گشته از آماده باش‌های پوچ و عوام فریب دیگران بود.

روز‌های پس از اسفند ۹۴ با مدیریت سردرگم استان و شهرستان در سال‌های تصویب برجام و گشایش اقتصاد کشور در حال سپری شدن و سهم استان و کهگیلویه از توسعه، ایجاد و افتتاح زمین‌های چمن مصنوعی در روستا‌ها بود.

وعده‌های داده شده پوچ و مردم سرگردان و ناراحت از نبود توسعه. نه آبی آمد، نه جاده‌ای ساخته شد، نه سد کوثری و نه سیمان سپویی. تمام امید‌ها ناامید شد و تا اسفند ۹۸ و برگزاری انتخابات با عواملی سالم و مستحکم‌تر از دور قبل.

باز این نام آشنای دیار مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بود که از صندوق‌ها بیرون آمد. "سید محمد موحد"
 
این روز‌ها کشور به خاطر شرایط خروج از برجام دچار هرج و مرج است. فضای کشور کم کم در حال ورود به جو انتخابات ریاست جمهوری در خرداد آینده است. تا به امروز تعامل نماینده‌ی منتخب با کابینه مثمر ثمر بود.

چرخ توسعه با به راه افتادن فسفات چرام، فعال شدن پروژه‌های راه و اخذ اعتبار بودجه برای آبرسانی به دهدشت غربی نوید وزیدن نسیم سازندگی را می‌دهد.

امید که نماینده‌ی محترم کما فی سابق موفق باشد.
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
4
احسنت درودبراین قلم خدایاخودت نگهدارسناتدرباش
تامرادی
|
Germany
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
2
قطعا عملکرد مفتضحانه ی کاندید قبلی باعث شد دوباره مردم موحد را بخواهند.
کاملا درست گفتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
1
1
بله کلا با حقوق بازنشستگی زندگی میکنه و شام و ناهار هم نون و ماست میخوره.عمه منه که هر جا میره باید مرغ محلی و بره و ... برای خودش و همراهاش کباب کنن.راستی مشخص نشد با همین حقوق بازنشستگی هزینه تبلیغات انتخاباتش رو داد یا خدایی نکرده !!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
1
2
بالاخره ایشون چندسال نماینده بودایقدفامیل داره که براش خرج کنن ایشون نه مال ومنالی داره که بخوادپنهان بکنه ومثل بقیه شرکت ودم ودستگاه همه هم میدونن
چرام
|
Germany
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
2
0
امروز 99/8/8 هست تا تاریخ انتخابات مجلس بعد بر اثر عملکرد فاجعه بار موحد دوباره مردم به هاشمی رای میدن
نام:
ایمیل:
* نظر: