به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۲۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
عضو شورای اسلامی پنجم شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از شکایت خود و سه همتای دیگرش در این شورا توسط شهردار این شهر خبرداد.

به گزارش خبردنا، فرشاد نگین تاجی با تایید این خبر، اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی بر اساس وظایف خود، که نظارت بر امور شهر و شهرداری است، در جلسات، مباحث مختلفی را مطرح می‌کند.

وی گفت: در جلسات مختلف، ما عنوان کرده‌ایم که چرا شهرداری یاسوج در بعضی مناطق خدمات ارائه می‌دهد، اما در برخی مکان‌ها از ارائه خدمات چشم پوشی می‌کند؟

این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه من و همکارانم گفته‌ایم که چرا این همه نیرو فله‌ای در شهرداری یاسوج بکار گرفته شده است، خاطرنشان کرد: ما می‌گوییم چرا شهردار یاسوج باید در خانه لاکچری با هزینه هنگفت شهرداری زندگی کند و ماشین شاسی بلند سوار شود و چندین راننده داشته باشد، اما حقوق کارگران عقب بماند و این در حالی است که شورای شهر در مصوبه‌ای حضور شهردار در این خانه با هزینه شهرداری  را لغو کرده است.

نگین تاجی افزود: ما اعضای شورای شهر  آقایان محمد رحیم دهراب پور، فرشاد نگین تاجی، مسعود خوبانی و علی اکبری تبار بعنوان مخالفان عملکرد شهرداد یاسوج می‌گوییم، چرا 40 میلیمتر باران می‌آید و شهر قفل می‌شود.؟

عضو شورای اسلامی یاسوج گفت: حرف ما اینها است، چرا شهرداری یاسوج طبق مصوبه شورا و قانون از مردم عوارض نمی‌گیرد. از فرد کس دار، کم می‌گیرد و از فرد بی‌کس زیادتر.؟

نگین تاجی با طرح این سوال که ما می‌گوییم عوارض باید طبق قانون و مصوبه شورا باش و شهرداری توان حقوق کارگران را نداردو تصریح کرد: شهرداری چه اقدامی برای ترافیک کرده است؟

نگین تاجی گفت: ما از شهردار این سئوالات و صحبت‌ها را داریم و بنده گفته‌ام که شهردار فردی ناتوان است. اما او به جای پاسخگویی شکایت بنده و سه همکار دیگر من را به دادگاه برده است. قضاوت با مردم و قانون.

وی افزود: دادگاه من را احضار کرد و در دادگاه حضور پیدا کردم و برای قاضی محترم توضیحات لازم را ارائه دادم.

نام:
ایمیل:
* نظر: