به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۲۸۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۱
طی حکمی:
پیش از این دکتر رحیم امین زاده به مدت حدود ۶ سال و سه ماه ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد را عهده دار بود.

خبردنا: طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش"خبردنا"، ابراهیم صالحی عمران، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، در حکمی روح الله دانش پایه را به عنوان سرپرست استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد و سرپرست آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسرانه یاسوج منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است.

نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در آموزش عالی و در جهت اجرای مصوبه دستور هفتم پنجمین نشست از دوره دوم هیئت امنا در تاریخ دوم اسفند ماه ۱۳۹۵ به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد و سرپرست آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران یاسوج منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی، صداقت کاری و توجه به انور صرفه جویی در بیت المال با بهره مندی از توانایی و تجربیات مفید اساتید، محققان و کارشناسان آن مجموعه در انجام وظایف محوله اهتمام کافی را معمول دارید.

گفتنی است که پیش از این دکتر رحیم امین زاده به مدت حدود ۶ سال و سه ماه ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد را عهده دار بود.

دانش پایه ۴۲ ساله و دارای مدرک دکترای ریاضی گرایش ابرساختار‌های جبری و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور است.

وی معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور یاسوج، ریاست دانشگاه پیام نور واحد سی سخت و ریاست دانشگاه پیام نور یاسوج را در کارنامه اجرایی دانش پایه دارد.

لازم به ذکر است که با توجه به شرایط کرونایی مراسم تودیع و معارفه روز چهارشنبه، پنجم آذرماه به صورت داخلی برگزار می‌شود.
 
رئیس جدید دانشگاه فنی وحرفه ای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
نام:
ایمیل:
* نظر: