به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۳۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
استاندار؛
وی گفت: ادارات نباید تعطیل باشند و خدمات‌دهی به مردم باید به قوت خود باقی باشد.

خبردنا؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ اداره‌ای در استان حق تعطیلی ندارد و مدیران باید در ادارات حضور فیزیکی داشته‌باشند.

به گزارش "خبردنا"، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا به موضوع تعطیلی ادارات در استان گریزی زد و اظهار داشت: مدیران ادارات و سازمان‌ها به دلیل شرایط کرونا و مدیریت بحران در بارش‌ها حق دور کاری ندارند، و باید در ادارات حضور فیزیکی داشته‌باشند. مدیران در سطح شهرستان‌ها نسبت به دورکاری یا تعطیلی ادارات هماهنگی لازم را انجام دهند.

وی تعدیل نیرو به صلاحدید مدیران را بلامانع دانست و گفت: ادارات نباید تعطیل باشند و خدمات‌دهی به مردم باید به قوت خود باقی باشد.

احد جمالی معاونت سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: درباره تعطیلی باید در استان تاکنون دستوری ابلاغ نشده و این مورد در صورت نیاز باید آنالیز شود که شامل چه مناطقی از استان است و سپس به ادارات اعلام خواهد‌شد.

وی افزود: به محض اطلاع و یا ابلاغ تعطیلی ادارات کهگیلویه و بویراحمد از سوی ستاد مدیریت کرونای کشور این دستورالعمل آنالیز و اعلام می‌شود.

شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد نیز از لزوم آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان در شرایط مقابله با ویروس کرونا و همچنین جهت مدیریت بحران احتمالی ناشی از بارندگی‌ها خبر داد و افزود: مطابق پیش‌بینی‌های صورت گرفته بارش‌ها در استان به حدود ۱۵۰ میلیمتر خواهد‌رسید، و ضروری است که همه دستگاه‌ها برای مدیریت بحران آمادگی لازم را داشته‌باشند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
مهد کودکی شده برای خودش مجموعه استانداری.خدا به خیر کنه آخر و عاقبت مردم مظلوم استان رو با این استاندار
نام:
ایمیل:
* نظر: