به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
قائم‌مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :
این مسئول گفت: امیدواریم که مردم استان یا یک عزم جدی‌تر در آخرین روز این آمار خوب را دوباره تغییر داده و رتبه استان را در طرح سرشماری اینترنتی در سطح کشور از این بهتر کنند.
خبردنا: قائم‌مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن ساعت 24 امشب به پایان خواهد رسید گفت : تا کنون ۳۱۵ هزار نفر در سرشماری اینترنی در این استان  ثبت نام کرده اند .

علی شهابی‌نسب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت‌نام اینترنتی خانوارها برای سرشماری نفوس و مسکن امروز سه‌شنبه و در ساعت 24 به پایان خواهد رسید و امکان تمدید آن ضعیف به نظر می‌رسد.

معاون سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  خوشبختانه ثبت‌نام اینترنتی مردم استان ما در این طرح تاکنون بسیار خوب بوده و نسبت به میانگین کسوری شرایط بسیار خوبی داریم.

قائم‌مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان گفت: تاکنون و تا ساعت 5:30 دقیقه بامداد امروز سه شنبه نزدیک به 315 هزار نفر از مردم استان ما ثبت‌نام اینترنتی کرده‌اند که به منزله ثبت‌نام بیش از 84 هزار خانوار و معادل با 44 درصد از جمعیت استان بوده است.

وی این نوع حضور و همکاری مردم را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: در حالی 44 درصد از مردم استان ما به صورت اینترنتی ثبت نام در طرح سرشماری نفوس و مسکن کرده‌اند که میانگین کشور تاکنون 35 درصد بوده است.

این مسؤول در ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان کهگیلویه و و بویراحمد از رتبه یازدهم استان یک روز مانده به اتمام سرشماری اینترنتی خبر داد و گفت: امیدواریم که مردم استان یا یک عزم جدی‌تر در آخرین روز این آمار خوب را دوباره تغییر داده و رتبه استان را در طرح سرشماری اینترنتی در سطح کشور از این بهتر کنند.

شهابی‌نسب در ادامه با بیان این که پس از این سرشماری به مدت یک ماه با حضور مأموران صورت خواهد گرفت تصریح کرد: از 28 مهر تا 28 آبان این کار را انجام خواهیم داد.

این مسؤول در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که کسانی که به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله وقت آن‌ها گرفته نمی‌شود خاطرنشان کرد: آن‌ها تنها باید کد آماری خود را همزمان با مراجعه ماموران به آن‌ها تحویل دهند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهسا قرنفلي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
0
1
سلام،ما ثبت نام اينترنتي انجام نداديم و كسي هم براي سرشماري درب منزل ما نيومد!
نام:
ایمیل:
* نظر: