به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
خبردنا : مربی تیم ورزشی " کیک بوکسینگ " بانوان گچساران از راهیابی دو ورزش کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی این رشته در ایتالیا خبر داد.

 " روح انگیز محمدی " در گفت و شنود اختصاصی با " خبردنا " گفت : در اولین دوره مسابقات " کیک یوکسینگ " کشوری بانوان در رده های مختلف سنی که در تهران برگزار شد چهار ورزشکار خانم کهگیلویه و بویراحمدی توانستند به مدال های طلا و برنز دست یابند.

وی با بیان اینکه هشت ورزشکار از کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت ها حضور داشتند افزود : خانمها " غزل بازرگان " در رده 48- نوجوانان و "حدیث فاتحی "در 65+ بزرگسالان توانستند مقام طلا رده های خود را کسب کنند و برای مسابقات جهانی ایتالیا انتخاب شوند .

مربی تیم ورزشی " کیک بوکسینگ " بانوان گچساران خاطر نشان کرد : خانمها " شقایق بهزادی " و " نیلوفر تاج الدین " در رده های خود مدال برنز کسب کردند.

محمدی با بیان اینکه هشت ورزشکار خانم از استان کهگیلویه و بویراحمد در این مسابقات شرکت کرده بودند ادامه داد : این ورزشکاران  با دست خالی و حمایت نشدن از سوی مسولان ورزش استان و شهرستان گچساران توانستند به چنین موفقیت شایسته ای برسند.

وی با انتقاد شدید از مسئولان ورزش کهگیلویه و بویراحمد گفت : حتی هزینه شرکت در این مسابقات را خود ورزشکاران داده اند و تنها اقدام اداره کل ورزش و جوانان استان ارایه یک برگ معرفی نامه ساده بود!

مربی تیم ورزشی " کیک بوکسینگ " بانوان گچساران هدایا در نظر گرفته شده برای مقام های اول این مسابقات را یک تبلت 10اینچ ذکر کرد .

" خبردنا " امیدوار است مسولان ورزش استان توجه بیشتری به ورزشکاران استان نمایند و از آنها حمایت های لازم را بعمل آورند .
نام:
ایمیل:
* نظر: