به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۶۶۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
گفتنی است بخش عمده ای از هزینه ساخت مسجد صاحب الزمان باشت که در دهه اول محرم امسال به بهره برداری رسید توسط مهندس گوهرگانی پرداخت شده بود.
خبردنا: معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: 2 میلیارد و 600 میلیون ریال تجهیزات آموزشی توسط خیر باشتی به مدارس 4 شهرستان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.

به گزارش "خبردنا"
، "اردشیر یاری" گفت: مهندس "محمد نبی گوهرگانی" این تجهیزات آموزشی را به آموزش و پرورش شهرستان های گچساران ، باشت، بهمئی و چرام اهداء کرد.

وی افزود: این تجهیزات شامل رایانه، پرینتر و وایت برد هوشمند است که امروز به صورت رایگان تحویل ادارات شد.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در سال گذشته به همت آقای محمدنبی گوهرگانی یک سالن بزرگ ورزشی با اعتبار 11 میلیارد ریال در باشت ساخته شد ادامه داد: همچنین مقرر شده است که نیمی از هزینه های ساخت مجتمع بزرگ تفریحی فرهنگیان باشت نیز توسط ایشان پرداخت شود.

یاری گفت: در سه سال گذشته آقای محمدنبی گوهرگانی خیر باشتی 15 میلیارد ریال برای ساخت فضاهای آموزشی، ورزشی و خرید تجهیزات آموزشی به مدارس استان اهدا کرده است.

گفتنی است بخش عمده ای از هزینه ساخت مسجد صاحب الزمان باشت که در دهه اول محرم امسال به بهره برداری رسید توسط مهندس گوهرگانی پرداخت شده بود.

مهندس گوهرگانی مدیرعامل بزرگترین شرکت بیمارستان سازی ایران  (گوپله) است که همواره دغدغه رشد و توسعه کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: