به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۷۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد :
وی گفت : مردم ولایتمدار و انقلابی این استان با حضور کم نظیر خود در مراسم تشییع این عالم ربانی میزان محبت خود به روحانیت و سادات را به نمایش گذاشتند.
خبردنا: مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری چهارمین سالگرد رحلت آیت‌الله ملک حسینی در روز چهارشنبه ۱۲ آبان‌ماه در یاسوج خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد پایدار در نشست هماهنگی چهارمین سالگرد رحلت آیت‌الله ملک حسینی نماینده سابق ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: چهارمین سالروز رحلت عالم مجاهد حضرت آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک حسینی چهارشنبه 12 آبان ماه با حضور آیت‎الله حسینی بوشهری در مصلی یاسوج راس ساعت 15 برگزار می‌شود.

وی خواستار تبیین بیش از پیش شخصیت علمی و مذهبی مرحوم آیت‌الله ملک حسینی نماینده سابق ولی فقیه و نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری شد و افزود: مردم ولایتمدار و انقلابی این استان با حضور کم نظیر خود در مراسم تشییع این عالم ربانی میزان محبت خود به روحانیت و سادات را به نمایش گذاشتند.

پایدار ابراز کرد: انتظار می‌رود نخبگان فرهنگی، مسئولان و روحانیون استان نسبت به تبیین شخصیت مرحوم آیت الله ملک حسینی تمام تلاش خود را با هدف آشنایی بیشتر جوانان با آن بزرگوار بکار بگیرند و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

آیت الله سید کرامت‌الله ملک حسینی نماینده سابق مقام معظم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری  بامداد جمعه 12 آبان‌ماه 91 چشم از جهان فرو بست.
نام:
ایمیل:
* نظر: