به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
قائم مقام و معاون سیاسی وزارت کشور
مقیمی افزود: در زمینه پرونده‌های نفتی نیز گزارش لازم به مجلس ارایه شده و منتظر پاسخ مجلس هستیم.
خبردنا: قائم مقام و معاون سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه تغیییر کار استانداران و فرمانداران و بخشداران در دستور کار وزارت کشور است ، گفت : برخی استانداران و فرمانداران و بخشداران در ماه‌های آینده تغییر خواهند کرد .

به گزارش "خبردنا" ، محمدحسین مقیمی در حاشیه نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: تغییر استانداران، فرمانداران و بخشداران تا پایان عمر دولت یازدهم یا براساس نیاز دولت خواهد بود یا براساس بازنشستگی این عزیزان صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا این تغییرات سیاسی نیست، خاطرنشان کرد: این تغییرات سیاسی نخواهد بود و هدف این است که برنامه های دولت به پیش برود.

قائم مقام و معاون سیاسی وزارت کشور درباره برگزاری الکترونیکی انتخابات گفت: قرار است یک سوم صندوق‌های انتخابات پیش رو الکترونیکی شود که در این زمینه منتظر پاسخ شورای نگهبان هستیم .

وی با تاکید بر اینکه تغییر استانداران و فرمانداران و بخشداران حداقلی خواهد بود، بیان داشت: اکنون بیشتر این عزیزان از بدنه وزارت کشور هستند و تلاش می‌کنیم تغییرات چندانی تا زمان برگزاری انتخابات نداشته باشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا علی جنتی وزیر سابق ارشاد جایگزین شما در وزارت کشور خواهد شد نیز گفت: من خبری از این موضوع ندارم و ایشان وزیر بوده و با آمدن ایشان به وزارت کشور ما نیز خوشحال شده و از تجربیات شان بهره مند می شویم.

وی افزود: جابجایی در وزارت کشور به دستور وزیر صورت می گیرد و اگر وزیر کشور صلاح دانستند ایشان به این مجموعه بیایند از حضور ایشان در وزارت کشور خوشحال می شویم.

وی در پاسخ به این سئوال که دلیل تعلل وزارت کشور در موضوع املاک شهرداری تهران چیست، گفت: وزیر کشور دستورات لازم را به حوزه مربوطه داده است و آن حوزه نیز پیگیری امورات مرتبط به آن هست.

وی زمان آغاز فعالیت‌های مرتبط با انتخابات ریاست‌جمهوری آینده را اواخر آذرماه و اوایل دی ماه امسال عنوان کرد و یادآور شد: از همه فعالیت‌های سیاسی برای حضور گسترده در انتخابات استقبال می‌کنیم.

مقیمی افزود: در زمینه پرونده‌های نفتی نیز گزارش لازم به مجلس ارایه شده و منتظر پاسخ مجلس هستیم.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
3
نه نه نه نه نه نه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
1
1
فرماندار افراطی بهمیی بازنشسته هست و یکی از گزینه های برکناری هست
نام:
ایمیل:
* نظر: