به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
طی حکمی :
وی افزود: می‌توان از حبیبی به عنوان یک شهید زنده یاد کرد و به معنای واقعی کلمه حق سردار حبیبی شهادت است.
خبردنا : یک کهگیلویه و بویراحمدی معاون مرزبانی کشور شد .

به گزارش"خبردنا" مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با حضور سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی کشور، آیت‌الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، سردار مارانی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران و جمع زیادی از  مسئولان امنیتی و مدیران دولتی در محل فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

در این مراسم سردار رضایی در سخنانی ضمن تاکید بر شرایط مطلوب امنیت حاکم در استان سیستان و بلوچستان، از تلاش‌های بی‌وقفه سردار رهامبخش حبیبی در زمان خدمت در استان سیستان و بلوچستان تقدر کردند.

وی اظهار داشت: سردار حبیبی به معنای واقعی یک مجاهد خستگی‌ناپذیر است و اظهار رضایت مردم و مسئولان سیستان و بلوچستان از وی صحتی بر این مدعاست.

این مسئول گفت : می‌توان از حبیبی به عنوان یک شهید زنده یاد کرد و به معنای واقعی کلمه حق سردار حبیبی شهادت است.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به سوابق ارزنده سرار سعید کمیلی، عنوان کرد: مسئولیت سنگینی بر عهده سردار کمیلی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی سیستان و بلوچستان گذاشته شده و امیدواریم که وی در ادامه راه سردار حبیبی بتواند با وحدت و همدلی با سایر دستگاه‌های امنیتی و تعامل نزدیک با مردم سیستان و بلوچستان، امنیت این استان را روز به روز ارتقاء دهد.

در پایان این مراسم از تلاش‌های سردار رهامبخش حبیبی، فرمانده سابق مرزبانی سیستان و بلوچستان با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد و سردار سعید کمیلی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی این استان معرفی شد.

گفتنی است ، سردار حبیبی  که از فرزندان شایسته باشت است ، به عنوان معاون هماهنگ‌کننده مرزبانی کشور معرفی و منصوب شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید قائدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
درود خدا به این سرداران بزرگ استان کهگیلویه وبویراحمدی افتخار
نام:
ایمیل:
* نظر: