به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵
طی آیینی :
فرماندار لنده در پایان از تعامل و همراهی اداره دامپزشکی با ادارات و اجرای سیاست‌های بهداشتی و درمانی و پیشگیری در شهرستان لنده تقدیر کرد.
خبردنا: با حضور مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد و اعضای شورای اداری شهرستان لنده حسین محمدی به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی این شهرستان معرفی و از خدمات رهزاد هوشدارنسب رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

محمد مرادی در جلسه تودیع و معارفه رؤسای جدید و قدیم اداره دامپزشکی این شهرستان با اشاره به خدمات و اقدامات اداره دامپزشکی در شهرستان لنده گفت: تأمین سلامت و امنیت و بهداشت سرمایه‌های دامی برای جامعه و به خصوص اقشار جامعه لازم و ضروری است.

وی افزود: ده‌ها وظیفه و خدمت برای اداره دامپزشکی تبیین و تشریح شده که واکسینه کردن و سلامت دام و طیور یکی از مهمترین وظایفی است که این اداره در راستای سلامت و امنیت غذایی انسان‌ها باید رعایت کنند.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: در اوایل امسال بیماری تب برفکی در سطح چند روستای شهرستان در شیوع بوده که با اقدام به موقع و جهادی کارشناسان و دام‌پزشکان اداره دامپزشکی شهرستان به موقع کنترل و از شیوع آن جلوگیری شده است.

مرادی تصریح کرد: کمبود اعتبارات، نیروی انسانی و خودروی مناسب از جمله مشکلات اداره دامپزشکی شهرستان لنده بوده که نیاز است با جدیت و تلاش مدیرکل اداره دامپزشکی و مسؤولان شهرستانی این نیاز هر چه سریعتر مرتفع گردد.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از اقدامات و برنامه‌های اجرا شده توسط اداره دامپزشکی به صورت خودجوش و بدون اعتبار و برنامه خاص بوده که اقدامی ستودنی و قابل ملاحظه می‌باشد.

فرماندار لنده در پایان از تعامل و همراهی اداره دامپزشکی با ادارات و اجرای سیاست‌های بهداشتی و درمانی و پیشگیری در شهرستان لنده تقدیر کرد.

رهزاد هوشدارنسب رئیس اداره دامپزشکی شهرستان لنده نیز در این آئین با اشاره به سابقه 17 ساله خدمت خود در شهرستان لنده اشاره و گفت: 17 سال است که در اداره دامپزشکی شهرستان لنده مشغول فعالیت هستم که بیش از 14 سال به عنوان مسؤول نمایندگی و 3 سال هم به عنوان رئیس اداره به خدمت در این شهرستان مشغول بوده‌ام.

وی افزود: زمانی یک مسؤول می‌تواند از خدمت خود راضی باشد که مردم و ارباب رجوع‌ها از وی ابراز رضایت کنند و خدا شاکرم که در این مدت جز رضایت خداوند متعال و خدمت به مردم  چیز دیگری را سرلوحه کار خود قرار نداده‌ام.

هوشدارنسب در ادامه به بحث جمع‌آوری مرغ زنده و پلمب مراکز فروش مرغ زنده در شهرستان اشاره و ادامه داد: 4 فقره پرونده برای پلمب و جمع‌آوری مراکز فروش مرغ زنده تشکیل شده که احکام آن صادر و منتظر تحقیق و اقدام قضایی می‌باشد.

حسین محمدی سرپرست جدید اداره دامپزشکی لنده نیز به ضرورت خدمت به مردم اشاره و گفت: تأمین سلامت دام و بهداشت عشایر و دامداران شهرستان باید مهمترین اولویت اداره دامپزشکی باشد.

وی افزود: فرهنگ‌سازی و ارائه خدمات به موقع می‌تواند مانع از شیوع بیماری‌های واگیردار در سطح شهرستان شود که این مهم نیازمند عزم عمومی نهادهای متولی سلامت را در شهرستان می‌باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: