به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۶۷۸
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸
در مراسمی :
وی، افزود: همچنان انجمن فرهنگی و هنری نداشتیم اما اکنون همه انجمن‌های ما راه‌اندازی شده و مشغول فعالیت هستند.
خبردنا: آیین تکریم و معارفه رئیس اداره ارشاد اسلامی چرام با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار، امام‌جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش"خبردنا" سیدمحمد تقوی در این نشست با اشاره به بحث فرهنگ و با بیان اینکه می‌توان از فرهنگ هم گریز زد هم کارهای نکرده را توجیه کرد هم کارهای کرده را انکار کرد، اظهار کرد: فرهنگ، شی و قابل لمس نیست و اثرش را باید در جامعه و در رفتار نگاه کرد.

رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام با بیان اینکه اوج وظیفه ما ارتقا سطح فرهنگ است، عنوان داشت: آموزش در فرهنگ و ارشاد اسلامی یک اصل هست و ما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام پیه چیزهای زیادی را به تن مالیدیم ولی آموزش را در اولویت قرار دادیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدیریت‌ها ماندگار نیست، ابراز کرد: بحث تغییر و تحول طبیعی است بنابراین با این روند دلشکسته نمی‌شوم و مطلقا دلخوش هم نمی‌شوم با پست گرفتن، چرا که هدف من این است به گونه‌ای زندگی کنم که در آخرت جوابگوی اعمال خودم باشم اما برای خدمت به مردم و خدمت در این دولت هر کاری حتی ضعیف‌ترین موقعیت کاری را انجام می‌دهم و این یک افتخار است.

تقوی گفت: گزارش کار توفیقی ندارد فقط همین بس ما وقتی به چرام آمدیم، چرام 9 کانون فرهنگی هنری مساجد داشت در حال حاضر 32 کانون دارد و چهار کانون دیگر در نوبت صف قرار دارد.

وی، افزود: همچنان انجمن فرهنگی و هنری نداشتیم اما اکنون همه انجمن‌های ما راه‌اندازی شده و مشغول فعالیت هستند.

رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام، ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یک اداره چند وجهی است و جمع کردن این وجه‌ها در کنار هم شاید گاهی تناقضات و تعارضاتی ایجاد می‌کند که توانستم این وجه‌ها را در کنار هم جمع کنم در مقابل خودم ناراحت نیستم که بگویم کاری نکردم چرا که اگر نشد واقعا نمی‌شد.

تقوی، تصریح کرد: ما با راه‌اندازی نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در چرام برای مردم توقع ایجاد کردیم و توقع که ایجاد شد امکانات ما به اندازه توقع مردم نبود به همین خاطر سنگینی عجیبی احساس می‌شد.

در ادامه این نشست سعید خردمند با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از مهمترین ادارات در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: این اداره منحصر به یک شخص و دستگاه خاص نیست بلکه متعلق به همه است، بنابراین می‌طلبد در شهرستان مسئولان محترم در این وظیفه خطیری که بر عهده ما گذاشتند ما را کمک کنند.

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام با تاکید بر این مطلب که استعدادهای شایانی در عرصه‌های مختلف هنری در چرام نهفته است، ابراز کرد: این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها جهت به حد اعلا رسیدن نیازمند همکاری و همیاری همه مسئولان و دستگاه‌هاست.

به گزارش"خبردنا" در این مراسم که در سالن اجتماعات شبکه بهداشت چرام برگزار شد، طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، سعید خردمند به عنوان رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام معرفی و از زحمات سیدمحمد تقوی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
انجمن نمایش چرام سالهای سال قدمت دارد
نام:
ایمیل:
* نظر: