به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۱۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
سومین همایش سفیران مهربانی با شرکت جمعی از مدیران، خیرین و فعالان اجتماعی در تالار فرهنگ كتابخانه ملي ايران برگزار شد.
خبردنا : مدیر موسسه  خیریه مهر امام هادی (علیه السلام) در سومین همایش سفیران مهربانی این موسسه ضمن تشریح عملکرد این موسسه گفت: در حال حاضر موسسه 1434كودك را تحت حمايت خود دارد.

اين كودكان توسط 602 كفيل مورد حمايت قرار گرفته اند که بيشترين تعداد كودك (100پرونده) را شهروندی از تهران تحت حمايت دارد. رتبه دوم را آقايي از كشور آمريكا با تعداد 60 كودك و رتبه سوم را هم وطنی دركشور آلمان با تعداد 15كودك دارند.

محقق با اشاره به اینکه بیشترین تعداد خيرین موسسه در شهرهاي تهران، مشهد، اصفهان و قم هستند، گفت: سال گذشته موسسه يك ميليارد و بيست و چهار ميليون تومان براي ايتام هزينه کرده است كه هشتصد و چهل شش ميليون تومان آن به صورت ماهيانه به كودكان پرداخت شده است.

پدری که 100 کودک دارد

محقق افزود: از مهرماه امسال شروع به تكفل ايتام در شهرستان قلعه گنج كرمان کرده ایم و اميدواريم با حمايت خيرين بتوانيم خدمات شایسته ای را براي كودكان آن منطقه ارايه كنيم.

وی گفت: از برنامه های دیگر موسسه می توان به تاليف كتابي براي رده سني كودكان با موضوع آموزش كار خير به كودكان اشاره کرد.

سومین همایش سفیران مهربانی با شرکت جمعی از مدیران، خیرین و فعالان اجتماعی در تالار فرهنگ كتابخانه ملي ايران برگزار شد.

در حاشیه این همایش غرفه توليدات ايتام شامل انواع شيريني هاي خانگي  و محصولات صنايع دستي و همچنین نمایشگاه نقاشی کودکان دایر بود که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

پدری که 100 کودک دارد

از نکات مورد توجه این همایش نمایش سبک زندگی و مدیریت موفق خانواده توسط زنان سرپرست خانوار بود که در این موسسه از آنان به عنوان «قهرمانان پنهان» یاد می شود
نام:
ایمیل:
* نظر: