به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
نماینده کهگیلویه در مجلس نهم:
بزرگواری افزود: اگر کار برای رضای خدا از روی تظاهر باشد ریا می‌شود.
خبردنا: نماینده مردم کهگیلویه بزرگ که روزهای پایانی مسئولیت خودراسپری می کند درحاشیه کلنگ زنی مدرسه ای که بنام فرزندش، نام گذاری شده است از8سال نمایندگی اش دفاع کرد.

به گزارش "خبردنا" ، سید علی محمد بزرگواری در این آیین با تاکید بر اینکه دست خالی به مجلس رفته و دست خالی از مجلس باز خواهم گشت ، گفت : خدا را شاکرم که آنچه درتوانم بود و آن چه مقدور بود انجام دادم.

وی به برنامه ریزی برای گازرسانی به مناطق فاقد گاز و همچنین آبرسانی به بیشتر روستاهای بدون آب آشامیدنی اشاره کرد و گفت : برنامه ریزی برای  گازرسانی به قلعه رییسی و دیشموک و انجام امورات زیربنایی پتروشیمی دهدشت و سیمان سپوی دهدشت و همچنین ابرسانی به پشته زیلایی و مندان و شهرستان شدن چرام ، ازمهم ترین اقداماتی بود که توانستم برای مردم حوزه انتخابیه ام انجام دهم.

وی گفت :خوراک پتروشیمی دهدشت ازگچساران و بیدبلند و نهایتا از عسلویه تامین می شود و  باید منتظرسرمایه گذارقوی دربخش خصوصی باشیم.

نماینده مردم کهگیلویه درمجلس شورای اسلامی افزود: مهم ترین دست آوردم دردوران نمایندگی، جاده سرفاریاب یاسوج(باغچه سادات)بود که این جاده جنوب کشور را به گردش پذیرترین شهرستان استان یعنی شهرستان چرام و بویراحمدمتصل میکند.

وی به رونق کار و تلاش مردم در این محور اشاره کرد و افزود: تنهاچیزی که نتوانستم انجام دهم و همیشه هم ناراحت میشوم وضع بیکاری جوانان درخانواده هابود که علیرغم تمام تلاش شرمنده بسیاری ازمردم و جوانان شدم .

بزرگواری با اشاره به نبرد دلیرانه مدافعان حرم در سوریه اظهار داشت: هر کس جنگ این سربازان را نادیده بگیرد خائن به امام زمان(عج) است.

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شیعه مکتبی به نام عاشورا و امام حسین(ع) دارد و مدافعان حرم  درس آموخته این مکتب هستند.

بزرگواری با اشاره به آموزه‌های دینی در انجام کارهای خیر تصریح کرد: خداوند فرموده است هر چه نزد شماست فانی است و هر چه نزد خدا است باقی است.

وی با بیان اینکه آن‌چه برای خدا داده شود جاودانه و باقی است، افزود: اگر کار برای رضای خدا از روی تظاهر باشد ریا می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد، آشکار شدن برخی از کارهای خیر را در ترویج فر هنگ انفاق لازم دانست و گفت: گاهی انسان بخشی از داشته‌های خود را سری و مخفیانه در راه خدا می‌دهد و این نوعی معامله با خدا است.

وی با بیان اینکه آشکارا شدن برخی از کارهای خیر تظاهر و ریاکاری نیست،تصریح کرد: این مراسم برای ترویج فرهنگ انفاق و تشویق دیگران به انجام کار خیر تدارک دیده شده است.

بزرگواری، دیدگاه مردم درباره طلاکاری ضریح ائمه اطهار را مورد اشاره قرار داد و با بیان این‌که طلاکاری این ضریح‌ها از نذورات و هدایای مردمی و نه پول دولت است گفت: مردم به عشق به اهل بیت ضریح طلا برای ائمه اطهار می‌سازند.

وی با بیان اینکه باید شکرگزار خداوند باشم که توفیق انجام کارهای خیر را به من عطا فرموده است به اهدای یک باب منزل سازمانی مربوط به دوران نمایندگی خود در مجلس به مجمع خیرین مدرسه‌ساز اشاره و تصریح کرد: دست خالی به مجلس رفته و دست خالی از مجلس باز خواهم گشت.

 به گزارش"خبردنا" ، سید روح‌الله بزرگواری فرزند فقید نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمدکه درارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت می کرد پس از مرگش با اهدای اعضای خود به بیماران نیازمند جان دوباره بخشیده بود.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
با خوشحالی فرستادیمکت اما با شرمساری باید برگردی .با اون همه ابرو ریزیهایی که کردی.بگو با دست خالی رفتم با چماق اومدم
علي پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
0
درود بربزرگواري مرد بي ادعاومخلص برايتان آرزوي سربلندي وعزت دارم موفق باشيد ما به شما افتخار مي كنيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
0
چماق مربوط به قبل از نمایندگی بود یا بعد از نمایندگی
نام:
ایمیل:
* نظر: