به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۴۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
آیت الله"ملک حسینی" :
باید از استان و مردممان عذرخواهی کنیم که چرا در برخی مواقع هماهنگ نیستیم و اگر در مقاطع مختلف نتوانیم هماهنگ عمل کنیم، بدهکار مردم هستیم.
خبردنا: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنگره سرداران و شهدای استان پایان یک تلاش نیست بلکه آغاز یک حرکت برای آینده است.

به گزارش"خبردنا" ، آیت الله "سید شرف الدین ملک حسینی" در آین تجلیل از دبیران کمیته های برگزاری کنگره سرداران شهدای استان افزود: راه طولانی است و کارهای زیادی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر زمین مانده است.

وی بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید رمز ماندگاری شهدا و سبک زندگی این جهانی آنان و همچنین پدران و مادرانی که شهدا در دامن آنها رشد یافتند، تبیین شود.

وی با تقدیر از همه عوامل برگزاری این کنگره اظهار کرد: هماهنگی بین مسئولان در برگزاری این کنگره نشان داد که می توان با هماهنگی به اهداف رسید.

آیت الله ملک حسینی بر استمرار این هماهنگی و همکاریها تاکید کرد و گفت: باید از استان و مردممان عذرخواهی کنیم که چرا در برخی مواقع هماهنگ نیستیم و اگر در مقاطع مختلف نتوانیم هماهنگ عمل کنیم، بدهکار مردم هستیم.

 نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد یکی از مزایای این کنگره را استفاده از ظرفیتهای داخلی عنوان کرد و گفت: برای موفقیت باید از همه ظرفیتها و با حفظ عزت از ظرفیتهای بیرونی استفاده کرد.

وی افزود: در این کنگره تجمیع این ظرفیتها بدون ضربه به عزتمان انجام شد.

آیت الله ملک حسینی همچنین با اشاره به ظرفیتهای انسانی استان در بعد فرهنگی بر استفاده از این ظرفیتها و غافل نشدن از آن تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ره آورد این کنگره باید ایمان و تسلیم در برابر خدا باشد، اظهار کرد: اگر ایمان و تسلیم بود، به نتیجه نهایی خواهیم رسید.

در پایان این مراسم از دبیران کمیته های مختلف کنگره ملی ۱۸۸۰ شهید استان تجلیل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: