به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۷۵۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
11 مورد فوت ناشی از غرق شدگی در این استان در بهار و تابستان سال جاری به ثبت رسید.
خبردنا: مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان سقط جنین قانونی در این استان در 6 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 40 درصد افزایش یافت.

به گزارش "خبردنا" ، مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد میزان شکایت مردم و بیماران از کادر درمانی به ویژه در بیمارستان ها را بالا دانست و افزود: 21 پرونده در 6 ماهه نخست سال جاری در این راستا در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که رشد بیش از 90 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

امینی با اشاره به تعداد پرونده های مربوط به قصور پزشکی در کهگیلویه و بویر احمد گفت: 133 پرونده در 6 ماه نخست سال جاری در این راستا در پزشکی قانونی استان تشکیل شد.

وی کاهش 22 درصدی نزاع های فردی و جمعی در استان را در 6 ماه نخست سال جاری یادآور شد و گفت: سه هزار و 103 پرونده مربوط به نزاع در این مدت تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته کهگیلویه و بویر احمد در زمینه غرق شدگی رتبه پنجم کشور را داشت، افزود: 11 مورد فوت ناشی از غرق شدگی در این استان در بهار و تابستان سال جاری به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در زمینه فوت ناشی از مصرف مواد مخدر جزو استان‌های آخر کشور است، گفت: 12 مورد فوت ناشی از مصرف مواد مخدر در سال گذشته در استان به ثبت رسید.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قائدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
خوب ولا پس شما مسئولان دلسوز یه فکری به حال جوانان بیکار استان بکنید تا وقتی برای فکر کردن به خود کشی نداشته باشن.
نام:
ایمیل:
* نظر: