به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد :
یزدانپناه گفت : با این موفقیت بزرگ بسیاری از هزینه‌های مردم کاهش پیدا می‌کند.
خبردنا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از انجام موفقیت آمیز نخستین عمل جراحی قلب در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج خبر داد .

به گزارش"خبردنا" پرویز یزدان‌پناه با بیان این مطلب گفت : ظهر امروز و با حضور تیم 20 نفره جراحی قلب، اولین عمل باز قلب در بخش قلب بیمارستان امام سجاد(ع) انجام شد.

وی اظهار داشت : این کار برای اولین بار در استان در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج انجام شد و یکی از موفقیت‌های بزرگ برای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود.

این مسئول بیان کرد: یکی از نیازهای اساسی مردم و کمبودهای بخش درمان ما عمل جراحی قلب بود که خوشبختانه این کار امروز در استان و در بخش قلب بیمارستان امام سجاد(ع) انجام گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان برای انجام عمل قلب به استان‌های همجوار مراجعه می‌کردند که با این موفقیت بزرگ بسیاری از هزینه‌های مردم کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در استان گفت: طرح تحول سلامت دستاوردهای بزرگ و خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد داشت که راه‌اندازی بخش قلب و انجام نخستین عمل جراحی قلب یکی از این دستاوردهای بزرگ به شمار می‌رود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارشام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
0
این اتفاق بسیار خوبی است اماوضعیت بیمارستان امام سجاد چندان رضایت بخش نیست حتی ساده ترین درمان سرپایی منجربه حوادث ناگواری دراین بیمارستان شده است امادرزمینه تجهیزات محیط بهداشتی و کادری وکمبودفضا بسیارضعیف درچندسال گذشته عمل کرده ایم بایداینگونه عمل ها دربیمارستان های مجهزتری صورت پذیرد
نام:
ایمیل:
* نظر: