به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۸۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
خبردنا: رئیس اتاق بازرگانی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد یکی از اهداف حضور استاندار امسک روسیه به این استان را صدور انقلاب عنوان کرد.

به گزارش"خبردنا" ، " جبار کیانی " در نشست رسانه ای در محل اتاق بازرگانی این شهر با تشریح دلایل حضور استاندار امسک روسیه به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما باید انقلاب را صادر کنیم و یکی از راههای صدور انقلاب برگزاری چنین برنامه هایی است.
 
وی سفر استاندار امسک روسیه به یاسوج را مطلوب ارزیابی نمود و اظهارداشت: انتخاب این ایالت روسی و سفر آنها به یاسوج از کانال وزارت کشور و وزارت امور خارجه بوده است.
 
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: انتخاب ایالت امسک روسیه و سفر آنها به یاسوج از کانال این اتاق و یا استاندار کهگیلویه نبوده و از کانال وزارت کشور و وزارت امورخارجه بعد از بررسی های لازم صورت گرفته است.
 
کیانی افزود: مجموع هزینه های سفر استاندار امسک روسیه و هیئت همراه وی به یاسوج که توسط اتاق بازرگانی یاسوج پرداخت شد تنها 15 میلیون تومان بود.
 
وی گفت: هزینه های اصلی رفت و برگشت این سفر از سوی خود ایالت امسک پرداخت شده است.
 
کیانی افزود: 15 میلیون تومانی که در این سفر از سوی اتاق بازرگانی یاسوج هزینه شد در بخش هایی مانند پذیرایی بوده است.
 
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج، هزینه سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیئتی که سال گذشته به امسک روسیه سفر کردند را 160 میلیون تومان عنوان کرد و گفت : تمامی این هزینه را اتاق بازرگانی یاسوج پرداخت نمود .
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به نشست خود با برخی تجار بلغاری نیز خبرداد و اظهارداشت: ما در این نشست به این نتیجه رسیدیم که با بلغارها، 500 کلمه لری اشتراک داریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: