به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۶۰۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
انتقاد شدید رئیس اسبق مسکن " چرام " :
آقایان در شهر نشسته و دنبال کارهای شخصی خود هستند این در حالی است که برای عمران و آبادانی شهر باید از شیوه های مختلف بودجه و اعتبار گرفت و مرتبا در حال فعالیت و تکاپو بود
خبردنا : یک فعال اجتماعی شهرستان " چرام " شورای  این شهر را " ناتوان ، ناکارآمد و مانع فعالیت های شهردار و توسعه و آبادانی این شهر تاریخی " کهگیلویه و بویراحمد " خواند .

" حمید رضا ذوالفقاری " در گفت و شنود اختصاصی با " خبردنا " از تهران گفت : با کمال تاسف شاهد هستیم که عملکرد شورای شهر " چرام " مطلوب نبوده و مردم این شهر از این افراد رضایت ندارند .

وی با بیان اینکه وضعیت شهر " چرام " نابسامان است از عملکرد شورای شهر آن بشدت انتقاد کرد و افزود : اختلاف سلیقه میان اعضای شورای شهر به دعوا و تضاد بسیار رسیده که خود مانعی برای عمران و آبادانی شهر شده است .

ذوالفقاری با انتقاد از عدم فعالیت شورای شهر " چرام " ادامه داد : آقایان در شهر نشسته و دنبال کارهای شخصی خود هستند این در حالی است که برای عمران و آبادانی شهر باید از شیوه های مختلف بودجه و اعتبار گرفت و مرتبا در حال فعالیت و تکاپو بود .

رئیس اسبق مسکن  " چرام " فعالیت های عمرانی و شهرسازی شورای این شهر را بسیار ضعیف ارزیابی کرد و گفت : متاسفانه هیچ اقدامی مثبتی در حوزه شهرسازی و زیبای شهری و معماری ایرانی - اسلامی از شورای شهر ندیده ایم این در حالی است که شهر " چرام " شهر زیبا و تاریخی است  و با اندکی برنامه ریزی و مدیریت می توان  جذب گردشگر و رضایتمندی شهروندان خوب و شریف آن را براحتی افزایش داد .

وی با تایید توانمندی شهردار " چرام " خاطرنشان کرد : دکتر " تیموری " شهردار این شهر نیروی جوان و توانمند است اما با نهایت تاسف باید گفت شورای شهر مانعی برای فعالیت ها و اقدامات سازنده وی شده  و اختلاف درون شهر اجازه کار را از وی سلب کرده است .

این شهروند "چرامی " با اشاره به وضعیت خیابان های این شهر تصریح کرد : آسفالت برخی خیابان های این شهر بجای مانده از دوران شاه است که با این همه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی جای تاسف دارد و البته مهم ترین دلیل آن عملکرد بسیار  ضعیف شورای شهر است .

ذوالفقاری علت ناکارآمدی شورای شهر چرام را " تجربه ناکافی  "آنها دانست و گفت : مردم این شهر باید افرادی را انتخاب کنند که بتوانند با تعامل با نهادهای حکومتی و وزارتخانه ها بودجه و اعتبار گرفته و برای عمران و آبادانی این شهر زیبا تلاش نمایند نه اینکه در خانه نشسته و دنبال امورات خود باشند و البته شاید به این دلیل باشد که برخی از آنها  حتی خیابانها تهران و رفتن به وزارتخانه ها را هم بلد نیستند چه برسد به اینکه برای شهر بودجه بگیرند .

" چرام " از شهرهای زیبای استان " کهگیلویه و بویراحمد " است که متاسفانه وضعیت مطلوبی ندارد .
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
0
با سلام .. ذوالفقاری عزیزبا خیلی از حرفهای شما در متن موافقم ولی میشه عملکرد خود رو در مدت زمان اندک سرپرستی در مسکن نیز توضیح بدی که برای مردم چرام چکار کرده ای ... قطعا مردم عزیز چرام باید بدانند که کسانی رو انتخاب کنند که حداقل با نماینده محترم شهرستان همسو باشد انتخاب کنند تا بشه بودجه و امکانات بیشتری به شهر اختصاص داد که در این زمینه هم متاسفانه شما با طیف مخالف بودی. ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
1
همشهريان ذولفقاري ميتواند فعاليت كند براي شهر پيگير هست اين دور امتحانش كنيد قطعا نتيجه خواهد داد ( تمبي)
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
0
آقای ذالفقاری هر خصلتی که داشته باشد انصافاَ تمام وقتش را جهت رفع مشکلات شهرستان بکار میگیرد بیائیم یه دفع امتحانش کنیم و وش راَی دهیم تا نتیجه عملکردش را مثل جاده بی بی رشیده ببینیم .
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
0
جناب ذولفقاری این دو شقه شدن وجنجال باعث شده که شهردار از اب گل الود ماهی بگیردچند نفر از اعضای شورا هستند اماده اند از این ضرر برگردند ولی دو سه نفر فاییده ندارد از شهرداری بگو که در منجلابی گرفتا رشده که تا ده سال دیگر جای خود نمیاید چرام چهار ساله که مرده است
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
0
برادر ذولفقاری بالاترین انتقاد مردم شهر چرام از ماندن شهردار ضعیف شهر چرام است که خودشان میبینند ولی به سادگی میگذرند خیال امدن مجدد دارند که در خوابببینند ایا فکر میکنند که این مردم از هیچ خبر ندارند نه اینتور نیست ایا نمیبینند که شهردار ماهی یک بار در اداره نیست ایا نمیبینند در شهرداری چه میگذرد ایا نمیبینند که بیرون از شهرداری چه میگذرد فاییدهچه دارد ایا تا العان چند ارباب رجوع برای این مسعله به فرمانداری گزارش شده است ولی این امر همه وهمه دست شورا را را میبوسید که عکس العملی نشان ندادند
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
0
اقای ذولفقا ری نمیدانم چه سری دراین هست که فقط در شهر چرام تو شهردار را تایید میکنی ایا حرف مردم هم همین است نه خدا میداند مردم دلشان به خون امده است وبدان در شورا یکی دو مورد نیروی با تجربه مثل اقای جانیپور و رحمانی داریم که به دلایل که انها هم مثل مردم دلشان خون شده نمیتوانند تجربیاتشان را باز کنند اگر بقیه شورا همین چند ماه باقی مانده را دست انها بدهند وهمگام شوند خواهی دید که چه شهری داریم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
0
اقای ذولفقا ری دلایلم این است چند مورد کوچکش ۱ گرفتن پول دستی باغ چشمه بلقیس حالا به هر عنوانی که خلاف قانون است سپردن امور مالی شهرداری به کسی سابقه کارییش در شهرداری راننده حمل زباله بوده است خریدهای ی که اصلا کار پرداز اعلام بی اطلاعی از انها دارد ابلاغ مسعولیت کارخانه به طور سوری به کسی که مریض و احتمال سر کار امدنش خیلی کم است و یک روزمزد ان را اداره میکند دادن ماسه های مجانی به افراد شخصی بانامه امضای خود شهردار وحتی افراد نزدیک به ایشان در اداره رها کردن خیابانهای پر از چاله همه اینها را میتوانید از مسعولان قبلی واحدها یا فعلی جهت سهت داشتن پیگیری کنید جناب ذولفقاری که سنگ شهردار را به سینه میزنید
نام:
ایمیل:
* نظر: