به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۸۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
 خبردنا : منتخب کهگیلویه و بویراحمدی تهران بر حمایت قاطع از دیگر فرزند شایسته استان در مجلس شورای اسلامی برای تصدی نائب رئیسی مجلس دهم خبر داد .

دکتر " محمد علی وکیلی " که برای شرکت در همایش توسعه شهرستان " چرام " استان " کهگیلویه و بویراحمد " به این شهرستان سفر داشته است در گفت و شنود اختصاصی با " خبردنا " از چرام  گفت : قاطعانه از " غلام رضا تاج گردون " نماینده مردم شریف شهرستانهای " گچساران و باشت " برای حضور در کرسی نائب رئیسی مجلس شورای اسلامی حمایت خواهم کرد و این فرصتی استثنایی برای استان کهگیلویه و بویراحمد و استانهای زاگرس نشین خواهد بود .

وی با رد هرگونه اختلاف میان خود و تاج گردون نسبت به انتشار چنین شایعاتی از سوی برخی افراد در استان تاکید کرد : من و آقای تاج گردون هیچگونه اختلاف ، تضاد و تعارضی با هم نداریم و انشالله در مجلس کنار هم خواهیم بود .

منتخب تهران در مجلس دهم با بیان اینکه برای اولین بار فرصتی برای استفاده از نمایندگان استانهای زاگرس نشین در مسئولیت های هیات رئیسه مجلس پیش آمده است ادامه داد : فراکسیون زاگرس نشین بالغ بر 80 عضو دارد و 12 نفر از لیست امید در تهران از استانهای زاگرس نشین است .

وکیلی با تشریح تلاش هایش برای نائب رئیس شدن " تاج گردون " در مجلس دهم گفت : من به جد و ویژه پیگیر این موضوع هستم و قاطعانه در این مسیر گام برمی دارم .

وی با بیان اینکه اینجانب برای دبیری هیات رئیسه مجلس دهم تلاش می کنم افزود : آقای تاج گردون هم از دبیری بنده در هیات رئیسه قاطعانه حمایت خواهند کرد و هیچگونه مشکلی در این میان وجود نداشته و نخواهد داشت .

این فعال سیاسی با تاکید بر استفاده از پتانسیل تاج گردون برای کمک به توسعه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد : همه ما باید نیروی مانند تاج گردون را غنیمت شمرده و از چنین سرمایه ای برای توسعه هم استان از آن استفاده کنیم .

منتخب تهران با رد هرگونه مسئله بویراحمدی و گرمسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد : بحث قومیت و تاکید بر آن به هیچ عنوان قبول نداشته و ندارم و معتقدم کهگیلویه و بویراحمد در صورتی توسعه پیدا می کند که  همه استان باید توسعه پیدا کند و این توسعه باید متوازن باشد .


نام:
ایمیل:
* نظر: