به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۸۴۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد :
وی گفت: از ابتدای مهر هم این سالن را در اختیار کسی قرار ندادیم و آقای مختاری هم مقرارت این شورا را امضا کرده که اکنون متأسفانه امکان برقراری تماس با ایشان نداریم.
خبردنا: رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمایلی به برگزاری برنامه‌ها در سالن شهید ایزدپناه یاسوج تنها در 4 مورد نداریم، بنابراین اقدام ما به هیچ وجه در راستای لغو سخنرانی آقای نقوی‌حسینی نبوده است.

به گزارش"خبردنا" خسرو نظری با اشاره به اتفاقاتی که در روز گذشته و در خصوص سخنرانی نقوی‌حسینی در شهر یاسوج رخ داد، اظهار کرد: در ارتباط با حضور آقای نقوی و یا هر فرد دیگری هیچ‌گونه هماهنگی و مجوز کتبی از جانب دانشگاه نه صادر شده و نه مجوز میزبانی برای فرد خاصی آمده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شورای فرهنگی و اجتماعی که مسوول بسیج دانشجویی این دانشگاه نیز عضوی از آن است مصوب کرده‌ایم که با توجه به هزینه‌های 60 میلیون تومانی که برای ساخت و ساز و ترمیم و تکمیل سالن انجام شده تمایلی نداریم که این سالن را در اختیار گروه‌های مختلف و متقاضیان از بیرون دانشگاه قرار دهیم.

وی گفت: از ابتدای مهر هم این سالن را در اختیار کسی قرار ندادیم و آقای مختاری هم مقرارت این شورا را امضا کرده که اکنون متأسفانه امکان برقراری تماس با ایشان نداریم.

نظری افزود: آقای مختاری خودش مصوبه را امضا کرده و اکنون فضایی رسانه‌ای ایجاد کرده مبنی بر این که قرارداد ما با آقای نقوی‌حسینی یک طرفه نقض شده در حالی که قراردادی نبوده و احساس می‌کنم بی‌تجربگی ایشان و یا مباحث دیگری منجر به سوء تفاهم شده است.

این مسؤول گفت: سالن شهید ایزدپناه با این هزینه راه‌اندازی شده و ما هیچ تمایلی نداریم به جز در بحث ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی مهدویت و جلساتی که شورای تأمین استان بنا به اهمیت و ضرورتی که دارد در این سالن برگزار شود

وی افزود: در این سه مورد و با احتساب برنامه‌های داخلی دانشگاه؛ این سالن را تحت هیچ شرایطی در اختیار دیگران قرار نمی‌دهیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: آنچه که اتفاق افتاده فقط بحث سالن شهید ایزدپناه بوده و البته که در مخالفت با سخنرانی آقای نقوی‌حسینی و هیچ فرد فرهیخته دیگری نبوده است.

وی گفت: ما هم معتقدیم که افراد می‌توانند در فضاها حضور پیدا کرده و نقش‌آفرینی کنند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
این چه حرفیه؟؟؟ بسیج دانشجویی دانشگاه اگر در سالن خودشون برنامه اجرا نکنند، کجا باید بروند آقای نظری؟؟؟؟
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
اتفاقا آقای مختاری با سن کمش از شماها خیلی پخته تر است و حرف هایش عین حقیقت است خدا شاهد غیر از دروغ چیزی از رئیس به اصطلاح دانشگاه تا کنون نشنیده ایم
نام:
ایمیل:
* نظر: