به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۸۴۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج تاکید کرد :
قلندری گفت: بیش از 30 درصد شبکه توزیع آب این شهر فرسوده است که نیازمند تخصیص اعتبارای بیش از 50 میلیارد تومان است.
خبردنا: قاسم قلندری صبح امروز در بازدید از تاسیسات آب شرب یاسوج با اشاره به اینکه شکستگی شبکه توزیع و انشعابات اصلی ترین چالش پیش روی آبفای یاسوج است، عنوان کردک از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2000 مورد رفع شکستگی شبکه توزیع و انشعابات در سطح شهر یاسوج انجام گرفته است.

به گزارش"خبردنا" مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج گفت: در حال حاضر سه پیمانکار رفع شکستگی و تعمیرات شبکه توزیع آب شرب شهر یاسوج را برعهده دارند، عنوان کرد: بیش از 90 درصد شستگی‌ها و تعمیرات مربوط به شبکه توزیع و مابقی نیز مربوط به انشعاب های مشترکین است.

وی دلیل اصلی شکستگی شبکه توزیع اب شرب شهر یاسوج را عمر بالای شبکه توزیع دانست و گفت: بیش از 30 درصد شبکه توزیع آب این شهر فرسوده است که نیازمند تخصیص اعتبارای بیش از 50 میلیارد تومان است.

قلندری دستکاری انشعابات و شبکه توزیع توسط برخی افراد غیرمجاز را از دیگر عوامل تعدد شکستگی‌ها در سطح شهر یاسوج دانست و گفت: نصب غیراصولی انشعاب و عدم رعایت اصول فنی در این زمینه باعث افزایش میزان شکستگی‌ها انشعاب‌ها و به دنبال آن هدر رفت آب می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج خاطرنشان کرد: شهروندان سعی کنند هرگونه شکستگی و هدر رفت آب را به اتفاقات آب(122) گزارش دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
0
بنده از مخالفين دولت تدبير هستم ولي انصافا لدني نژاد و تيم كاري ايشان با قدرت علي رغم همه تنگناهاي موجود توانسته است كه آب شهر ها را خوب تامين كند ولي برويد وضعيت آب روستاها را ببينيد هيچ كس پاسخگو نيست
نام:
ایمیل:
* نظر: