به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۸۵۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
پلمب ۸ واحد صنفی قنادی و شیرینی فروشی در یاسوج و توقیف محموله کالای قاچاق میلیونی در گچساران مهم‌ترین اخبار انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
خبردنا : رئیس پلیس اطلاعات وامنیت عمومی استان از تشدید نظارت بر واحدهای صنفی و پلمب 8 واحد صنفی متخلف در مرکز این استان خبر داد.

سرهنگ علی کاشانی در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی استان، به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، طی 48 ساعت گذشته از 23 واحد صنفی در شهر یاسوج بازدید کردند.

وی افزود:در این زمینه تعداد 8 واحد صنفی قنادی و شیرینی فروشی به علت عدم رعایت ضوابط انتظامی و نداشتن پروانه کسب و تداخل صنفی پس از 10 روز ابلاغ اخطاریه پلمب و به 16 صنفی دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم اخطار پلمب داده شد.

رئیس پلیس اطلاعات وامنیت عمومی کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن تاکید بر ادامه طرح های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح ها، از مردم خواست تا در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

توقیف محموله کالای قاچاق میلیونی در گچساران

فرمانده انتظامی گچساران از کشف کالای قاچاق با ارزش بیش از 145 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی گفت: ماموران انتظامی شهرستان با هماهنگی قضایی در هنگام عملیات ایست بازرسی موفق به شناسایی و توقیف دو دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق شدند.

وی افزود : ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده تعداد 858 عدد لامپ، 4846 عدد شکلات، 2033 عدد انواع نوشیدنی، 1780 عدد باطری قلمی و 258 تخته پتو به ارزش بیش از 145 میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با بیان اینکه دو دستگاه خودروی سواری توقیف شده به پارکینگ منتقل شد؛ گفت : دو نفر متهم در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.

تعامل شهرداری و نیروی انتظامی موجب تحقق انضباط اجتماعی می شود

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر تاثیر مستقیم نشاط بر کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: تعامل شهرداری و نیروی انتظامی موجب تحقق انضباط اجتماعی می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی انصاری" در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج، گفت : با توجه به اینکه شهرداری و نیروی انتظامی در ارتباط مستقیم با شهروندان هستند و از بیشترین مراجعات مردمی برخوردارند، هماهنگی و همکاری این دو نهاد در جلب رضایت شهروندان بسیار موثر خواهد بود.

سرهنگ انصاری اظهارداشت: پلیس با فعالیت ‌های سازنده خود می تواند نقش مهمی در زندگی شهروندان داشته باشد و با تامین امنیت به توسعه استان هم کمک کند.

وی با اشاره به زمینه‌های مشترک همکاری میان شورا و نیروی انتظامی تصریح کرد: این دو نهاد باید با تأسی از تأکیدات مقام معظم رهبری ، خود را برای انجام فعالیت‌های مشترک در جهت ایجاد شهری متعالی آماده کنند و همچنین شورای شهر می‌تواند یکی از بازوان مهم نیروی انتظامی به‌خصوص در اجرای موفقیت‌آمیز طرح‌های اجتماعی باشد.

تاثیر مستقیم نشاط فردی بر کاهش آسیب های اجتماعی

فرمانده انتظامی استان در ادامه به نقش مهم رسانه‌ها در ایجاد امنیت خاطر در بین شهروندان تأکید و تصریح کرد: رسانه‌ها باید با حقیقت‌گویی و تلاش در جهت شفاف‌سازی اخبار از انتشار هرگونه اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی خودداری کنند.

وی به تاکیدات فرماندهی کل ناجا در خصوص برنامه های سال 95 اشاره کرد و اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم از اولویت های سال جاری است و پنج محور مهم فعالیتی در سال جاری برنامه ریزی شده است.

جهانبخش با تاکید بر تاثیر مستقیم نشاط فردی بر کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: تعامل شهرداری و نیروی انتظامی موجب تحقق انضباط اجتماعی می شود.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطر نشان کرد: امنیت هم هدف است و هم وسیله، زیرا با داشتن آن به اهداف دیگر مانند تامین رفاه و آسایش مردم دست می یابیم بنابراین در این راستا نیروی انتظامی با اتکا به مقوله امنیت و با اعتقاد به نقش محوری مردم و نهادهای اجتماعی در توسعه نظم و امنیت عمومی، درصدد برقراری ساز و کارهای مشارکت مردم در برنامه ها و طرح های نظم و امنیت جامعه است.

فعالیت‌های پلیس و شهرداری در بسیاری از موارد  مکمل یکدیگرند


در ادامه این نشست مهندس "جاوید" شهردار یاسوج با تقدیر از نگاه مثبت و سازنده پلیس و تعامل با دستگاه‌های استان، تصریح کرد: نقش پلیس در همه شئون زندگی و ارکان جامعه ملموس و مشهود است که شهرداری و شورای شهر نیز برای تحقق مطلوب این وظایف که نقشی بسیار حساس و خطیر است از تمام توان خود استفاده خواهد کرد.

وی افزود: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج در سیاست‌گذاری خود به حضور و نقش پلیس به عنوان رمز موفقیت در کار نگاه می کند لذا می توانیم با اجرای برنامه های مشترک در مسیر خدمت به مردم گامهای موثری برداریم.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد : توسعه مطلوب شهر با وجود شاخص امنیت بهتر محقق می‌شود و مجموعه مدیریت شهرداری آمادگی همکاری و افزایش تعاملات را در این زمینه دارد.

شهردار یاسوج در پایان خاطر نشان کرد : پلیس یار و یاور مردم است که به‌طور قطع در کنار هم قرار گرفتن ظرفیت‌های شورا و نیروی انتظامی اثرات مطلوبی را برای شهروندان به همراه خواهد داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر: