به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۸۵۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
وی افزود: تقدیم ۱۸۸۰ شهید والا مقام و ۱۲۰۰۰ جانباز سرافراز نشان از سلحشوری و روحیه ایثار و شهادت مردمان این استان، به خصوص عشایر آن دا
خبردنا : مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش " خبردنا " به نقل از " مهر "،  در نشستی که  با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد، سید منصور زارع به عنوان مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد.

همچنین در این نشست از خدمات سید مصطفی مهدی مدیر کل قبلی این نهاد تجلیل شد.

سردار محسن انصاری قائم بنیاد شهید کشور، حجت الاسلام ابطحی مدیر کل ارزیابی و عملکرد این سازمان از میهمانان کشوری این آیین بودند.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این آیین گفت: روحیه سلحشوری، ایثار وشجاعات از بارز ترین ویژگی های مردم کهگیلویه و بوبراحمد است.

وی افزود: تقدیم ۱۸۸۰ شهید والا مقام  و ۱۲۰۰۰ جانباز سرافراز نشان از سلحشوری و روحیه ایثار و شهادت مردمان این استان، به خصوص عشایر آن دارد.

انصاری با بیان اهمیت ترویج فرهنگ ایثار وشهادت ابراز داشت: نیازهای فرهنگی در اولویت امور شوراهای فرهنگ ایثار و شهادت قرار دارد.

وی بیان کرد: جنگ نرم امروزه از مهمترین برنامه های دشمن است و باید با تدبیر و نگاه درست از طریق جنگ نرم و مقابله به مثل با این  کار دشمن مبارزه کرد.

وی افزود : بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد جامعه به فضای مجازی دسترسی دارند و کار و فعالیت مجازی در رابطه با مبارزه با جنگ نرم دشمن از نیازهای تقابل با دشمن است.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
0
سید منصور زارع یا موسوی
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
0
صنعت معدن تجارت فراموش شده - اقتصاد زمانی متحول می شود که نیرو های شایسته در دستگاه های اجرایی سر کار باشند نیرو های از جنس صنعت گران و فعالین اقتصادی - نه دامن زدن به مسایل قومی قبیله ای و انتخاب مدیر کل و معاونین از طایفه خاص....
نام:
ایمیل:
* نظر: