به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۸۵۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
طی بیانیه ای اعلام شد :
از میان تابلو های متعدد دانشجویی در دانشگاه، تابلوهای بسیج دانشجویی با حضور عوامل حراستی به نحوی به یغما می روند.
خبردنا: بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در اعتراض به برخورد های ناشایست و بیش از حد حراست دانشگاه و اتفاقات و وقایع چند روز اخیر در این دانشگاه با دانشجویان به خصوص دانشجویان بسیجی، نامه سرگشاده ای را به محمد رضا رحیمی ریاست دانشگاه یاسوج نوشت که به شرح زیر است.

به گزارش "خبردنا" متن کامل این بیانیه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم 

 
ریاست محترم دانشگاه یاسوج
 
به استحضار می رسانیم که علی رغم برخوردهای نامتعارف مجموعه حراست دانشگاه با دانشجویان بسیجی و بسیج دانشجویی در مدت طولانی و به دلایل واهی تشکیل کمیته انضباطی و صدور حکم برای تعدادی از دانشجویان بسیجی؛ با این احتمال که جنابعالی چندان مطلع نیستید، صبر نمودیم تا شاید در جریان قرار بگیرید و احیانا خواستار توضیح و یا توجیهی از همه و خصوصا دانشجویان باشید.

حال آنکه صدور اولیه احکام کمیته انضباطی دانشگاه و عدم بررسی اعتراض دانشجویان و نوع برخورد خشن و بدور از شان عوامل حراست با یکی از اعضای شورای مرکزی بسیج دانشگاه ما را به ان یقین رسانید که هم جنابعالی و هم همه اعضای هیئت رئیسه و چه بسا هیئت امنای دانشگاه کاملا در جریان همه اقدامات قبل بوده و هستید.

 حال چون میدانیم چه سربسته و چه سرگشاده برای این گونه نامه ها باید به کمیته انضباطی و حراست برویم و حکم ویژه دریافت کنیم، مناسب تر دیدیم که سرگشاده مواردی را به جنابعالی اعلام و اگر ظرف یک هفته نسبت به عذرخواهی از دانشجویان و ارائه دلیل برای احکام انضباطی صادر شده اقدامی نگردد، بدون شک دانشجویان دانشگاه بیش از این تحمل نداشته و دست به اقدامات دیگری که خود ما هم فعلا صلاح نمی دانیم خواهیم زد تا که صدای مظلومانه خود را به گوش مسئولین برسانیم، اگر باشد.
 
1-  در جریان فعالیت های دانشجویی در ایام انتخابات مجلس، به هر دلیل و مسئله ای بین دو و یا چند نفر دانشجو مشکلاتی پیش آمد که فعلا از بازگویی رسانه ای آن خودداری می کنیم ولی در هر صورت با ورود یک طرفه حراست، تنها دانشجویان بسیجی به کمیته انضباطی فراخوانی و احکام غیر عادلانه دریافت کردند و طرف مقابل که عامل اصلی بودند به جای دعوت به کمیته تشویق شدند.

2-  از زمان انتخابات مجلس به این طرف نحوه برخورد عوامل حراست با بچه های بسیج دانشجویی بسیار تغییر کرده و روز به روز بدتر و چه جلوی درب و چه ساختمان ها به نحوی مشکل ایجاد می کند.

3-  از میان تابلو های متعدد دانشجویی در دانشگاه، تابلوهای بسیج دانشجویی با حضور عوامل حراستی به نحوی به یغما می روند.

4-  در روز 16 آذر عوامل حراست مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه را به جلسه به اصطلاح روز دانشجو راه نمی دهند و اعلام می کنند که او ا نمی شناسیم.

5-  مایع شرمساری دانشگاه در روز دانشجو موقعی است که وقتی یکی از اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی به توهین بی سابقه و بی نظیر  سخنران برنامه به ارکان نظام اعتراض می کند، توسط عوامل حراستی به بادکتک گرفته می شود و از سالن به بیرون انداخته می شود؛ که البته می دانیم فردا به بهانه برهم زدن نظم به کمیته انضباطی خواهد رفت و حکم وی نیز از قبل بر همه ما روشن است.

6-  نکته جالب این جاست، در دو برنامه قبل که توسط بسیج دانشجویی دعوت شدند و در همین بیان هم از دانشگاه یاسوج به جهت میزبانی میهمانان تشکر به عمل می آوریم، دانشجویان اجیر شده و معلوم الحال با بی ادبی تمام از شروع برنامه تا پایان ضمن توهین به سخنران و ارکان نظام، نظم جلسه را به هم می ریزد، قریب به 10 و حتی بیشتر عوامل حراستی و گاها شخص مسئول حراست دانشگاه حضور دارند و حتی یک اشاره و حرکت برای کنترل آنها نداشته و بارها مشاهده شده  تشویق هم می شوند؛ اما در جلسه دیگری که سخنران دوتا از قوای نظام را از صدام افلقی بدتر می داند جواب دانشجوی بسیجی معترض به این هتاکی کتک کاری و بیرون انداختن از سالن توسط عوامل حراستی است.

علی ایحال باز برای چندمین بار به صورت علنی اعلام می نمایم که اگر طی این چند روز پاسخ مناسب، عذرخواهی و لغو احکام بدون دلیل صورت نگیرد، با انتشار برخی دیگر از موارد خصوصا جلسه روز 16 آذر دست به اقدام دیگری خواهیم زد.
 
بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
1
1
حراست جلوی خودسری های شما را گرفته - دوران قلدری تمام شده
شما بسیجی واقعی نیستید و فقط اسم بسیجی را پشت سر خود یدک می کشید برای کار هایی که برایتان تعریف کردند - اگر بسیجی هستید به جای آشوب درست کردن در یک مکان فرهنگی آموزشی ،پاشید بروید سوریه که برادران عرب بیش از حد در آنجا نیازمندتان هستند .
تو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
0
ما ماموریت داریم جلوی دیکتاتوری شما ها را بگیریم
نام:
ایمیل:
* نظر: