به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۸۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
انتقاد شدید بهرامی از سید باقر موسوی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

خبردنا: کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بویراحمد و دنا مهمترین دلیل حضور خود در این دو دوره انتخابات  را وظیفه و رسالتی که مردم با رضایت از عملکرد وی در طول دوران مدیریتش بر دوش وی گذاشته بودند عنوان کرد .

به گزارش"خبردنا" محمد بهرامی با بیان اینکه یکی دیگر از دلایل حضور در این عرصه مطالبات مردمی بود ، افزود : از نحوه اجرای انتخابات و مسائل آن راضی نیستم چون همه می دانند که حق مردم در این انتخابات ضایع شد .

وی با تاکید بر اینکه همه اتفاقات پیش آمده را به درگاه حق که بزرگترین دادگاه است واگذار می کنیم ، اظهار داشت : صحبت کردن در این خصوص بی فایده است چرا که مردم خودشان حقایق را می دانند.

کاندیدای نهمین و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خاستگاه فکری من از ابتدا اصلاحات بوده و هست ادامه داد : در انتخابات قبلی و فعلی با همین شعار اصلاح طلبی وارد عرصه انتخابات شدم و در این مسیر تا آخرین نفس هم پایبند خواهم بود.

وی تصریح کرد : در جلسه مجمع که بزرگان این حزب در آن حضور داشتند چه در تهران و چه در استان و شهرستان نام بنده به عنوان نامزد نهایی اعلام شد ، که همه باید به این رأی اهتمام می ورزیدند و آن را قبول می کردند.

شهردار اسبق یاسوج با یادآوری این مطلب که مجمع مختار بود هرکسی را انتخاب کند، اظهار داشت : جلساتی برگزار شد و نهایتا ً با اکثریت آرا من به عنوان نامزد نهایی لیست فراگیر امید معرفی  شدم، که مورد تأیید بزرگان در تهران هم واقع شد.

وی با بیان اینکه آنهایی که در انتخابات بر علیه من بیانیه دادند از طرف حزب و گروه خاصی نبودند ، گفت : همه می دانند آنهایی که دست به چنین عملی زدند در پی تخریب و تطمیع و منافع خودشان بودند.

این کاندیدای مجلس دهم با تاکید بر اینکه آقای موسوی باید به رأی مجمع احترام می گذاشتند  افزود : اگر وی از این تصمیم مجمع هم ناراضی بودند باید با سکوت خود از این رأی طرفداری می کردند، اما ما دیدیم که وی از آقای زارعی حمایت کردند.

وی با انتقاد شدید از تصمیم نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت : همه می دانند که اصلاح طلب اصیل هیچ گاه مسیر خود را عوض نمی کند، و آقای موسوی هم نباید پایگاه و جایگاه اصلاح طلبی خود را عوض می کرد .

بهرامی افزود :توقع داشتیم که اصلاح طلبان در کنار هم و با هم یک هدف را دنبال کنند و در پی تک روی و خود نمایی نباشند،چرا که در غیر این صورت آن چیزی که روشن و آشکار است ضربه خوردن و آسیب رسیدن به کل جریان اصلاحات خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد : با توجه به سابقه اجرایی خودم ، اگر بخواهیم بدون غرض صحبت کنیم از مدیریت سید موسی خادمی به عنوان یک استاندار وابسته به جریان اصلاحات راضی نیستم.

بهرامی با بیان اینکه امروز خیلی اوضاع نگران کننده است، ادامه داد : حوزه مدیریت استان چه در مسائل عمرانی چه در مسائل اجرایی و چه در مسائل اشتغالزایی ضعیف عمل کرده است.

وی گفت : اگر همین شرایط را به طور عادی ادامه بدهیم فایده ای نخواهد داشت و در کارها و برنامه هایی که برای بهتر شدن اوضاع مردم داریم، شکست خواهیم خورد.

شهردار اسبق یاسوج بیان کرد : باید برای توسعه استان ظرفیت های جدیدی ایجاد کرد و برای این موضوع باید خود مردم دخیل باشند .

بهرامی تصریح کرد : به طور کلی از مسئولین و مدیران ارشد استان انتظار میرود تا با ایجاد ظرفیت های جدید و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود به ضعف های مدیریتی موجود سر و سامان بدهند.

این فعال سیاسی اظهار کرد : من تنها چیزی را که امروز از نمایندگان به وضوح دیده ام و همه هم می بینند، عزل و نصب های پی در پی است و فقط در این کار مهارت دارند.

وی در خصوص نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد :  آقای تاج گردون انسان کاردان و با تجربه ای هستند، و مدیریت خوبی دارند که قدرت چانه زنی و دوستی وی با بزرگان در سطح کلان کشور می تواند ظرفیت مناسبی برای توسعه استان باشد.

وی در خصوص دلایل شکست اصلاح طلبان در بویراحمد و دنا طی چند دوره اخیر گفت : در این حوزه اگر برخی از دوستان تاثیرگذار دخالت نمی کردند و روزهای آخر  کسانی که با ما بودند را به سمت و سوی دیگری نمی بردند حتماً ما پیروز انتخابات بودیم.

بهرامی با بیان اینکه برخی از همین دوستان با دخالت های خودشان باعث شدند که پیروزی از ما سلب شود ، تاکید کرد :  این موضوع را بیراهه نمی گوییم، حاضریم کسانی را که با ما بودند و در آخرین روز به جبهه های دیگری رفتند حتی نام ببریم، اما این خلاف از مردانگی است.

کاندیدای اصلاح طلبان بویراحمد و دنا گفت : مانیازی به کمک این دوستان نداشتیم فقط انتظار داشتیم که در این موضوع دخالت نکنند، اگر الآن هم این موضوع را حاشا کنند حاضریم دست های آلوده و فضای بدی را که در اخرین روز به بار آوردند را افشاء کنیم.

شهردار اسبق یاسوج با تاکید بر اینکه در خصوص نماینده کنونی بویراحمد و دنا به هیچ عنوان اظهار نظر نمی کند ، افزود : در حوزه بویراحمد من قضاوت را به مردم می سپارم .

وی با اشاره به پیروزی سردار هاشمی در انتخابات کهگیلویه اظهار داشت : در حوزه کهگیلویه بزرگ سردار هاشمی با توجه به تجربیاتی که در حوزه عمرانی و اجرایی و حتی اشتغالزایی دارد می توانند کارها و گام های بلندی بردارند.

بهرامی در پایان با اشاره به انتخابات هیت رئیسه مجلس دهم ، گفت : اگر بنده در مجلس بودم به آقای عارف رأی می دادم.

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سادات امامزاده علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
2
مدیریت جنابعالی درشهرداری به غیرازشعار وآوردن اقوام بی تجربه به شهرداری ،ماکه چیز دیگری ندیدیم حالا افتادی دنبال استاندار،همون بهترنرفتی مجلس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
3
1
ا
آفرین دکتر بهرامی
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
1
3
از سابقه سیاسی خودت هم بگو جناب اقای اتاق فکر هدایتخواه و....
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
2
بابا این هنوز نمی خواد قبول کنه هیچ جایگاهی نداره چرا الکی خودشو قاطی بزرگان میکنه
بهرامی کوتاه بیو دددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
اصلاح طلب دهدشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
1
1
موسوی و منطقیان هردو به اصلاحات خیانت کردن به خرد جمعی رای ندادن می خواستن در ممسنی و بهبهان حمایت کنند . تنگ نظری اصلاحات را نابود کرد.
پاسخ ها
اصلاح طلب بویراحمدی
| Iran, Islamic Republic of
منطقیان را نمیدانم ولی خداییش سید باقر بهترین موضع را اتخاذ نمود بنظر بنده اگر ایشون حتی از هدایتخواه حمایت میکردند بهتر بود تا از بهرامی حمایت کنند
داورى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
0
1
اصلاحت بويراحمد خود را به مصلحت هاى پوچ فروخت!
تا همچنان مركز استان در دست چپاولگران پيمانكرا مسلك بى انديشه جان بدهد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
0
1
آخ و بختم سی دکتررررررررررررررر
خدا را شکر چهارم شدی یعنی دنیانه تش ایزیی
نام:
ایمیل:
* نظر: