به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۸۵۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
خبردنا : ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه اینترنتی خود نقشه اطلاعات موسوم به " بانک اهداف در لبنان" را به عنوان مواضعی که در جنگ آینده با حزب الله لبنان هدف قرار خواهد داد، منتشر کرد.
پایگاه عربی 211 نوشت شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارشی را از آنچه اهداف حمله‌های هوایی ارتش این رژیم در لبنان خوانده می شود، پخش کرد.

در گزارش این شبکه تلویزیونی صهیونیستی آمده است که در این نقشه ده‌ هزار هدف مرتبط با حزب الله مشخص شده که از پایان جنگ دوم علیه لبنان ( جنگ 33 روزه تابستان سال 2006) ایجاد شده اند.

گزارش شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی می افزاید: «این نقشه کمیت و کیفیت اهدافی را که شعبه امنیت نظامی ارتش اسرائیل در بیش از 200 روستا و شهرک در جنوب لبنان شناسایی کرده است، مشخص می کند».

رونمایی اسرائیل از 10000 هدف حزب‌الله

در این گزارش ادعا شده است: «برخی خانه های شهروندان لبنانی به پایگاه‌ها وسکوی‌های پرتاب موشک، مقرهای فرماندهی و زرادخانه موشکی تبدیل شده است و ارتش اسرائیل این اهداف را در هر جنگ علیه جبهه شمالی ( فلسطین اشغالی) بمباران می کند».

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی هدف از انتشار این نقشه را «هشدار به حزب الله» توصیف و اعتراف کرده است که حزب الله با وجود سرگرم بودن در جنگ سوریه، به تجهیز خود به انواع سلاح و آمادگی برای رویارویی با اسرائیل ادامه داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: