به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۸۵۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گفت : تور یکروزه خبرنگاران صبح شنبه ۲۰ آذر ماه ۹۵برگزار می شود.
خبردنا: مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری تور یک روزه خبرنگاران استان شامل ،خبرگزاری ها، سایت های خبری ، مطبوعات و صدا و سیما خبر داد.

به گزارش "خبردنا"  ،محمود باقری تصریح کرد:در این تور یک روزه که برخی از مقامات استانی نیز حضور دارند، از پروژهای سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری بازدید می شود.

وی گفت: در این بازدید قراراست خبرنگاران و مسئولین استانی از پروژهایی مثل هتل چهار ستاره و پارک ابی یاسوج،اردوگاه تفریحی خهکلون ،موزه یاسوج،جاده در حال ساخت کوه گل،بندان سی سخت،اقامتگاه بوم گردی سی سخت،اردوگاه تفریحی کریک و مجتمع گردشگری غار ده شیخ در پاتاوه بازدید کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گفت : تور یکروزه خبرنگاران صبح شنبه ۲۰ آذر ماه ۹۵برگزار می شود.

دبیر کارگروه گردشگری در کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید با حمایت بخش خصوصی کارهای خوبی در زمینه سرمایه گذاری گردشگری صورت گرفته است اظهار کرد:در سه سال گذشته تلاش کردیم تا با تعامل با مسئولین کشوری تسهیلات ارزان قیمتی را در اختیار سرمایه گذاران قراردهیم.

به گزارش "خبردنا"باید دید در برنامه تورگردی  یک روزه خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد وضعیت اسف بار سرویس های بهداشتی، الاچیق ها، سطل های زباله، و سایر ضعف ها و کمبودهایی که در حوزه گردشگری استان زبانزد عام و خاص است را به تصویر می کشند یا تنها با ثبت تصاویر گل و بلبل بر می شوند؟
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رخشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
0
دیگه برای من ثابت شدکه مجموعه شمادیدگاه منفی ومغرضانه ای نسبت به مجموعه گرردشگری دارد
نام:
ایمیل:
* نظر: