به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۸۵۹۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸
زارعی :
وی افزود : الان می‌گویم بنویسید که زارعی برای هزینه ی ستادهای انتخاباتی خود وام گرفته است.
 خبردنا: نماینده مردم بویر احمد و دنا تاکید کرد که مظلوم ترین نماینده مجلس شورای اسلامی تاریخ بویر احمد و دنا هستم .

غلام محمد زارعی در جمع خبرنگاران بیان این مطلب که زیاد اهل رسانه نیستم گفت : چرا باید برای افتتاح پروژه‌ها و طرح های عمرانی ده ها مدیرکل و مدیران ادارات شهرستانها  من را همراهی کنند در حالی که شاید در همین حین ارباب رجوعی به این مدیران نیاز داشته باشد .

نماینده بویراحمد و دنا با تاکید بر اینکه بر خلاف بیشتر مدیران و نمایندگان عضو هیچ  گروه‌ اجتماعی نمی باشم افزود : گهگاه بوسیله دوستان نزدیک خبر هایی را که در کانال های خبری و شبکه های اجتماعی در مورد من مطرح می‌شود را می شنوم.

زارعی با بیان اینکه مظلومیت عیب نیست افزود : بنده اعتقاد دارم کار باید برای رضای خدا انجام شود نه خود نمایی.

وی گفت : در دوره اول نمایندگی و دوره فعلی عملاً اقداماتی از سوی بعضی از افراد علیه من صورت گرفته است که تنها هدف آنها از این سری اقدامات تنها پایین کشیدن من و بالابردن مهره‌های مقابل بوده است

زارعی با تاکید بر اینکه برخی خلاف واقعیت را به گوش مردم می رسانند اظهار داشت :یک نوع فضا سازی را برای تخریب و پایین کشیدن من به وجود می آورند.

وی به مظلومیت خود در دوران نمایندگی  اشاره کرد و گفت:در تمام طول دوران نمایندگی خود تا به الان  هیچ گاه اخلاق نیک را فراموش نکرده ام.

زارعی گفت: سخت ترین زمان های دوران خدمت من به مردم شریف بویر احمد و دنا زمان هایی بود که کارهایی را برای رفاه حال روستائیان انجام می دادم اما هنوز کار تمام نشده بود به اندازه درخواست‌های یک ملت علیه من به دستگاه های نظارتی نامه‌نگاری می‌شد و می‌گفتند برای انتخابات این عمل را انجام  داده است و درواقع و بیان ساده تر بگویم  کارهای خوب ما را بد جلوه می دادند، هرچند که ما برای رضای خدا کار میکردیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد :شاید تعداد دست به جیب های ما از فلان نماینده کمتر باشد اما در زمان انتخابات ۷ اسفند وصله های ناجوری به ما زدند و به مردم میگفتندفلانی با پول بالا آمده و خلاف می کند.

وی افزود : الان می‌گویم بنویسید که زارعی برای هزینه ی ستادهای انتخاباتی خود وام گرفته است.

زارعی گفت: به زودی شما اصحاب رسانه را از واقعیت‌هایی با خبر خواهم کرد که بیشتر به نفع استان خواهد بود و شما به عنوان امین مردم و چشم گوش مردم باید به آن بپردازید.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
1
زارعی با بیان اینکه مظلومیت عیب نیست افزود : بنده اعتقاد دارم کار باید برای رضای خدا انجام شود نه خود نمایی. » صد در صد برعکسه. اعتقاد به این جمله نداری .
نام:
ایمیل:
* نظر: