به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۸۵۹۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
امام جمعه گچساران
وی گفت: فتنه‌گر، فتنه‌گر است و هیچ‌کس حق ندارد از فتنه‌گر حمایت کند، مگر فکر کرده‌اید فتنه سال 88 را مردم فراموش کرده‌اند.
 خبردنا : امام جمعه گچساران تاکید کرد که رئیس دانشگاه ما عُرضه ندارد که چادر را از سر دختر ما می‌کشند .

به گزارش"خبردنا"  حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گچساران با تبریک و تهنیت آغاز امامت و ولایت مولای عالم به محضر مومنین و نمازگزاران اظهار کرد: تنها راه نجات‌دهنده ما امام زمان(عج) است و باید صبر کنیم و در مسیر او گام برداریم.

امام جمعه شهرستان گچساران افزود: آنهایی که فهم درست ندارند تذکرات را نمی‌فهمند و دلیل آن این است که دنبال پول، پست و مقام هستند، چراکه اگر بخواهند به توصیه‌های قرآن توجه کنند، پست و مقامشان را از دست می‌دهند.

حجازی تصریح کرد: برای آنهایی که به دنبال پست، مقام و ثروت هستند، به دنبال این هستند که مردم با قرآن فاصله داشته باشند.

وی اضافه کرد: آلودگی‌هایی که کفار بر زمین ایجاد می‌کنند به وسیله منجی عالم تطهیر و ظلم به وسیله امام زمان(عج) ریشه‌کن می‌شود.

حجازی تبیین کرد: دانشمندان تفسیرهای گوناگونی در فلسفه دارند که می‌گویند تنها فیلسوفان می‌توانند زمین را نجات دهند، اما باید گفت تنها کسی که می‌تواند منجی باشد کسی است که رابط بین زمین و آسمان باشد و آن امام زمان(عج) است.

امام جمعه گچساران بیان کرد: به طور کامل در زمان امام زمان(عج) بشر نجات پیدا می‌کند و آنهایی که ادعای حقوق بشر را مطرح می‌کنند دروغ می‌گویند، چراکه تنها نجات‌دهنده، امام زمان(عج) است و ما باید سعی کنیم که در مسیر ایشان گام برداریم.

حجازی تصریح کرد: برخی انسان‌های جاهل و نادان به جای اینکه جوانان ما را با امام زمان(عج) آشنا کنند، وقت تلف می‌کنند؛ آیا بهتر نیست وقت دانشگاه‌ها را صرف چنین کارهای کنید و در این مسیر حرکت کنید؛ ما چنین سرمایه‌هایی داریم، اما متأسفانه به ناکجاآباد می‌رویم.

حجازی تشریح کرد: آیا باید برویم و درب خانه اروپا و آمریکا را بزنیم و یا درب خانه امام زمان(عج) را؛ کسانی که ادعای حقوق بشر را مطرح می‌کنند، دروغ می‌گویند.

امام جمعه گچساران بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم بحث امامت امام زمان(عج) به عنوان یکی از مباحث در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه به آن پرداخته شود، چراکه این راه تنها راه نجات است و نباید ما این راه را فراموش کنیم.

وی در ادامه بیانات خود با اشاره به تمدید تحریم‌های 10 ساله علیه ایران اظهار کرد: متأسفانه مشاهده کرده‌ایم از 420 نفر مجلس آمریکا، تعداد 419 نفر بر علیه ایران رأی صادر کردند و برجام نافرجام شد، اما عده‌ای در داخل کشور گلوی خود را پاره می‌کنند که ما بدون آنها نمی‌توانیم و ادعا می‌کنند ما باید با دنیا تعامل کنیم.

حجازی خطاب به آنهایی که می‌گویند ما باید با دنیا تعامل برقرار کنیم، گفت: این تعامل است یا بردگی؟ مگر نمی‌بینید یک جمعی از 420 نفر آنها تعداد 419 نفر علیه ایران رأی صادر می‌کنند، پس چگونه به مردم می‌گویید ما باید با دنیا تعامل داشته باشیم.

امام جمعه گچساران توضیح داد: آنها دنیا و خودشان را مسخره کرده‌اند و می‌گویند این تحریم نیست، بلکه این تمدید تحریم است.

وی با بیان اینکه دیگر بس کنید، امروز دنیا می‌گوید ایران مرکز عزت دنیا است، اما ما خودمان، خود را ذلیل کرده‌ایم، خطاب به مذاکره‌کنندگان گفت: ببینید جانشین امام زمان(عج) چه می‌گویند.

حجازی مطرح کرد: گفته می‌شود در برجام همه امور با مشورت و دستور رهبر معظم انقلاب انجام شد که این یک دروغ بزرگ است و ظلم به رهبری است؛ مگر یادتان رفت که رهبری گفتند عجله نکنید.

وی ادامه داد: آیا این گونه صحبت‌ها که می‌گویید تمسخر کردن مردم نیست، در حالی که مقام معظم رهبری همیشه و بارها مواضع خود را واضح و شفاف به مردم گفته‌اند.

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: اگر تمام اینها با دستور مقام معظم رهبری است پس چرا ایشان انتقاد می‌کنند؟

حجازی با بیان اینکه چرا می‌خواهید جایگاه رهبری را تضعیف کنید، اظهار کرد: آقا بارها فرمودند که عجله نکنید و من خوش‌بین نیستم و آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: اما مشاهده کردیم سریع قلب راکتور را پر از سیمان کردند اما امروز باید مقتدرانه روی پای خود بایستید و با منطق سخن بگویید.

حجازی افزود: گاهی در دانشگاه‌ها ناامنی ایجاد می‌شود و می‌گویند چرا در دانشگاه‌ها راهمان نمی‌دهند و می‌پرسیم چرا از سران فتنه حمایت می‌کنید؟

وی با اشاره به سخنان یکی از اصلاح‌طلبان در روز گذشته در دانشگاه آزاد گچساران و تنش‌های به وجود آمده، اظهار کرد: آقای رئیس دانشگاه اگر عُرضه ندارید کنار بروید.

حجازی بیان کرد: رئیس دانشگاه ما عُرضه ندارد که چادر را از سر دختر ما می‌کشند، آقای رئیس دانشگاه کنار برو.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه فرماندار مسؤول امنیتی این شهرستان است، گفت: عده‌ای فکر می‌کنند انقلاب تمام شده است.

وی گفت: فتنه‌گر، فتنه‌گر است و هیچ‌کس حق ندارد از فتنه‌گر حمایت کند، مگر فکر کرده‌اید فتنه سال 88 را مردم فراموش کرده‌اند.

حجازی تصریح کرد: بی‌خود می‌کنید در شهر ما این‌گونه از فتنه‌گران حمایت می‌کنید و مرید آنها می‌شوید، چراکه مردم این شهر مرید فتنه‌گران نیستند.

حجازی، خطاب به برگزارکنندگان روز دانشجو در گچساران اظهار کرد: این موضوع آخرین بار باشد و اگر چنین اتفاقی افتاد نماز جمعه را در دانشگاه برگزار می‌کنیم، چراکه دانشگاه باید انقلابی مدیریت شود و اجازه نخواهیم داد از سر دختر مسلمان ما دچار را بکشند.

وی ادامه داد: از فرماندار گچساران، فرمانده سپاه، نیروی انتظامی، اطلاعات و شورای تأمین انتظار داریم که امنیت دینی و انقلابی را برقرار کنند و باید وارد عمل شوند؛ این نظام خون بالایش داده شده است.

حجازی خاطرنشان کرد: چرا آقایی می‌آید و می‌گوید که چرا باید کنسرت‌ها لغو شود؟ مگر تو کوری و نمی‌دانی که این مملکت براساس فقه مدیریت می‌شود؛ تو باید بدانی که فقیه می‌بیند که می‌گوید این کنسرت‌ها برگزار نشود؛ این شهر آن قدر بی‌سر و سامان نیست که مردمش از فتنه‌گران حمایت کنند.

وی در پایان اضافه کرد: عزیزان شورای تأمین انتظار داریم شما ورود پیدا کنید، درغیراینصورت دانشجویان بسیجی و انقلابی وارد می‌شوند و من خودم به عنوان امام جمعه در جلوی آنها حرکت خواهم کرد.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
1
خوشبحال خت حجازی که ایقد سر حالی
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
0
خداوندا به ایمه جمعه ما انصاف -اخلاق و وجدان عنایت فرماید و بواسطه سخنان سخیف و بدور از عقل و منطقشان مردم از دین گریزان نشوند
نام:
ایمیل:
* نظر: