به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۸۶۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
وی گفت: عجله نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در 20 دقیقه برجام را به تصویب رساندند و به هشدارهای دلسوزان توجه نکردند از دیگر اشتباهات بود.
خبردنا: امام جمعه چرام گفت: آقای استاندار نظارت کنید، جلوگیری کنید، اگر نگاه تبعیض آمیز و غیرعادلانه و استخدام‌های بدون ضابطه را مانع نشوید، ناچارم از این تریبون به گونه‌ای دیگر سخن بگویم.

به گزارش"خبردنا" حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه مقام معظم رهبری، قبل از توافق هسته‌ای عدم اعتماد به آمریکا را بارها متذکر شدند که فریب طرح دشمن با لبخند و دیپلماسی را نخورند، اظهار کرد: عده‌ای در داخل قصد داشتند و عده‌ای نیز هنوز قصد دارند چهره زشت آمریکا را بزک کنند تا جنایات آمریکا و صدمات او به ملت ایران مخفی شود و از آمریکا چهره‌ای مناسب و مروج قانون بشر و نمادی از دموکراسی و نظم بین‌المللی نشان دهند.

امام جمعه چرام با متذکر شدن این مطلب که حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری از حافظه انسان‌های عاقل پاک نمی‌شود، عنوان کرد: حمایت آمریکا از صدام و انواع سلاح‌های کشتار جمعی را در اختیار او گذاشتن از خیانت‌های غیرقابل فراموش شده آمریکا علیه ماست.

وی با اشاره به این مطلب که خیانت مکرر آمریکا در پسابرجام را عده‌ای هنوز نمی‌خواهند باور کنند، به برخی از این خیانت‌ها اشاره کرد و گفت: قانون «ایسا» در ماده 8 در مقدمه برجام مخالف توافق هسته‌ای است و در ماده 26 برجام گفته است دولت آمریکا متعهد می‌شود از تمدید و تحمیل مجدد تحریم‌ها علیه ایران اسلامی جلوگیری کند که با تصویب این قانون در دو مجلس آمریکا، ایران تحریم می‌شود.

افشار تبیین کرد: وضعیت اضطراری که از 24 آبان 58 علیه ایران، هرساله توسط رؤسای جمهور آمریکا امضا می‌شود، امسال آقای اوباما امضا کرد.

وی با متذکر شدن این مطلب که فروش هواپیمای بوئینگ که تیم مذاکره‌کننده آن را از مهمترین دستاورهای برجام می‌دانستند توسط مجلس نمایندگان آمریکا فروش آن به ایران ممنوع شد، گفت: مصادره 2 میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران توسط آمریکا که این پول به خانواده‌های سربازان کشته شده آمریکایی در لبنان پرداخت شد.

خطیب جمعه چرام تصریح کرد: کسانی که به آمریکا اعتماد کنند، تکیه بر خیال و توهم می‌کنند و ساده لوح سیاسی هستند.

افشار با تأکید بر اینکه قدرت نرم جمهوری اسلامی مقابله با زیاده‌خواهی‌های شیطان بزرگ است، به برخی اشتباهات در برجام اشاره داشت و اعتماد به وعده‌های آمریکا را از جمله این اشتباهات دانست و گفت: عجله نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در 20 دقیقه برجام را به تصویب رساندند و به هشدارهای دلسوزان توجه نکردند از دیگر اشتباهات بود.

وی در ادامه سخنان خود به برخی مسائل استانی و شهرستانی اشاره داشت و خاطرنشان کرد: مردم سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند و توقع آنان این است که مسئولان استان، عدالت را برای همه افراد و مناطق رعایت کنند.

امام جمعه چرام، ادامه داد: چرا باید برخی از ادارات استخدام‌های بدون ضابطه و قانون انجام دهند و کسی مانع نباشد، مردم درد بیکاری فرزندانشان را به خاطر این انقلاب تحمل می‌کنند اما درد بی‌عدالتی و تفاوت بین افراد و اشخاص ذی‌نفوذ برایشان تلخ است.

حجت‌الاسلام افشار خطاب به سیدموسی خادمی، گفت: آقای استاندار نظارت کنید، جلوگیری کنید، اگر نگاه تبعیض آمیز و غیرعادلانه و استخدام‌های بدون ضابطه را مانع نشوید، ناچارم از این تریبون به گونه‌ای دیگر سخن بگویم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
0
درود برشما
اقای استاندار جلوی بی عدالتی ها را بگیرید
نام:
ایمیل:
* نظر: