به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۹۶۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
دشمنان حمایت‌های مالی زیادی به سران فتنه کردند از جمله کمک 400 میلیون دلاری که از سوی آمریکا و غربی‌ها به سران فتنه صورت گرفت.
خبردنا : نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس با اشاره به اینکه فتنه وارد عرصه اقتصادی شده، گفت: حقوق‌های نجومی و اختلاس صندوق فرهنگیان از مصادیق فتنه اقتصادی است.

به گزارش "خبردنا " به نقل از  فارس، " ستار هدایتخواه "در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه یاسوج با اشاره به حوادث و فتنه سال 88 گفت: فتنه‌های 88 ناگفته‌های زیادی دارد و باید ده‌‌ها جلسه برای بررسی ابعاد و زوایای آن برگزار شود.

نماینده سابق مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هدف فتنه سال 88 را براندازی نرم نظام و تشریفاتی کردن ولی‌فقیه دانست و اظهار کرد: از دو سه سال قبل از انتخابات 88، طراحی و تلاش‌های دشمنان برای براندازی نظام آغاز شده بود.

وی با اشاره به اینکه ده‌ها و صدها سایت اینترنتی و فضای مجازی برای راه‌اندازی فتنه و براندازی نظام از سوی دشمنان طراحی و راه‌اندازی شده بود، عنوان کرد: استراتژی فتنه 88 دو چیز مهم بود یکی پیروز شدن به هر بها و قیمتی و دیگری ادعای تقلب در انتخابات برای ایجاد آشوب و بدبین کردن مردم به نظام.

فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اسناد و مدارک نشان می‌دهد که سران فتنه در صورت پیروزی در انتخابات هم قصد اردوکشی به خیابان‌ها را داشتند، گفت: هدف از این اردوکشی‌های خیابانی تغییر ماهیت نظام بود و می‌خواستند با این حرکت رهبر را وادار به عقب‌نشینی کنند و نشان دهند که اختیارات رهبری کاهش یافته است.

هدایتخواه بیان کرد: سران فتنه در صورت پیروزی در انتخابات سه محور اصلی را می‌خواستند دنبال کنند یکی کاهش اختیارات رهبر، از بین بردن نظارت استصوابی شورای نگهبان و دیگری ادغام سپاه و ارتش برای کاهش توان نظامی کشور سه هدفی بود که از سوی فتنه‌گران دنبال می‌شد و اینطوری القا می‌کردند که وقتی ارتش وجود دارد دیگر نیازی به سپاه نیست.

فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا و دیگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمنان حمایت‌های مالی زیادی به سران فتنه کردند از جمله کمک 400 میلیون دلاری که از سوی آمریکا و غربی‌ها به سران فتنه صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه برنامه و آموزش‌های مخصوص و هزینه‌ها و تجهیزات فتنه 88 از دو سال قبل فراهم شده بود، گفت: مقدمات این فتنه از 20 سال پیش طراحی شده بود از سال 68 تا 88، اما مردم آگاه و با بصیرت ایران به موقع متوجه شدند و وارد میدان شده و در یک نیمه روز کاری کردند که توطئه 20 ساله دشمنان خنثی شد.

هدایتخواه با اشاره به اینکه حماسه بزرگ 9 دی نباید دست کم گرفته و فراموش شود، افزود: نباید حماسه 9 دی کم اهمیت جلوه داده شود چراکه 9 دی یک روز به یاد ماندنی در تاریخ کشور است.

وی با اشاره به اینکه نباید فریب سوابق، عناوین و وابستگی‌های افراد و سران فتنه را خورد، گفت: بازخوانی فتنه 88 ضروری است چرا که این فتنه هنوز هم ادامه دارد.

فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد تشدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران را از نتایج فتنه 88 دانست و عنوان کرد: همین تشدید تحریم‌ها با دستور و حمایت عناصر فتنه بوده چرا که برخی از آنها با سفر به آمریکا به مسؤولان این کشور گفتند یکی از راه‌های براندازی نظام تشدید تحریم‌ها و فشار اقتصادی بر ملت ایران است.

وی با بیان اینکه اکنون فتنه وارد عرصه اقتصادی شده خاطرنشان کرد: حقوق‌های نجومی و فساد مالی در صندوق فرهنگیان از مصادیق ورود فتنه به عرصه اقتصادی است و هدف آنها هم تقویت مالی عناصر فتنه است.

نماینده سابق مردم بویراحمد و دنا در مجلس با اشاره به اینکه مردم باید همچنان بیدار و هوشیار باشند، گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی باید همچنان هوشیار، آگاه و بیدار باشند تا فریب فتنه‌های آینده را نخوریم.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
0
2
جند دروغ که گناه کبیره هست در سخنان استاد
1-هدف فتنه سال 88 را براندازی نرم نظام و تشریفاتی کردن ولی‌فقیه
2-استراتژی فتنه 88 دو چیز مهم بود یکی پیروز شدن به هر بها و قیمتی و دیگری ادعای تقلب در انتخابات برای ایجاد آشوب و بدبین کردن مردم به نظام.( یعنی فرزند بهشتی و بیت امام دنبال براندازی نظام بودند؟؟؟؟؟)
3-سناد و مدارک نشان می‌دهد که سران فتنه در صورت پیروزی در انتخابات هم قصد اردوکشی به خیابان‌ها را داشتند، گفت: هدف از این اردوکشی‌های خیابانی تغییر ماهیت نظام بود و می‌خواستند با این حرکت رهبر را وادار به عقب‌نشینی کنند و نشان دهند که اختیارات رهبری کاهش یافته است.
4- اینطوری القا می‌کردند که وقتی ارتش وجود دارد دیگر نیازی به سپاه نیست. ( کی و کجا و از جانب چه کسی این حرف زده شد/؟) این سخنان همه مصداق سفسطه و مغالطه س
5-
مقدمات این فتنه از 20 سال پیش طراحی شده بود از سال 68 تا 88
من که شک دارم شما و امثال شما به خدا و قیامت معتقد باشین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
(((از جمله کمک 400 میلیون دلاری که از سوی آمریکا و غربی‌ها به سران فتنه صورت گرفت.)))آقای دکتر خودم و شما را به تقوای الهی توصیه میکنم !!!الان شما سیاسی دارید اظهار نظر میفرمایید یعنی ؟!
نام:
ایمیل:
* نظر: