به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۱۹۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
رحیمی اذعان داشت:سیاست های هوشمندانه دولت تدبیر و امید و مجموعه مدیریتی وزارت علوم در این موفقیت نقش بسزایی داشته است.
خبردنا: رییس دانشگاه یاسوج:دکتر هاشمی ،کارنامه درخشانی در 4 سال گذشته از خود به جای گذاشته اند و از تجارب مفید و ارزشمندی برخوردار هستند.

به گزارش"خبردنا"، دکتر محمود رضا رحیمی در جمع خبرنگاران با اعلام این نظر گفت:بدون شک دکتر سید ضیا هاشمی همچون دیگر مدیران وزارت علوم در 4 سال گذشته نقش بسزایی در تلطیف فضای دانشگاهها داشته اند و زحمات بسیاری در جهت حرکت مطلوب دانشگاهها و ایجاد محیط های آرام دانشگاهی کشیده اند.

وی با اشاره به شرایط کنونی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری گفت:در شرایط فعلی ،این وزارت خانه به وزیری آشنا به ساختار وزارت خانه،دانشگاههای کشور و مطالبات ملت و دولت محترم نیازدارد که بتواند با سابقه مدیریت قابل قبول از عهده مسوولیت سنگین وزارت برآید.

دکتر رحیمی روند رشد علمی و نگاه همه جانبه به توسعه آموزش عالی را مثبت ارزیابی کرد و اذعان داشت:سیاست های هوشمندانه دولت تدبیر و امید و مجموعه مدیریتی وزارت علوم در این موفقیت نقش بسزایی داشته است.

این عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج ادامه مسیر آرام و موفق وزارت علوم و دستیابی به اهداف مدنظر چشم انداز توسعه علمی کشور را منوط به وجود مدیریتی اعتدالی در راس وزارت علوم دانست و افزود:نگرش انسان محور و مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب صرفا در بسترهای آرام دانشگاهها و مدیریت های اعتدالی امکان پذیر خواهد بود.

وی در پایان متذکر شد: دانشگاه یاسوج همچون سایر مراکز علمی و دانشگاهی کشور برای تداوم سیاست های موثر رییس جمهور محترم در حوزه آموزش عالی خواستار تداوم روند رو به رشد حاکم بر وزارت علوم میباشد و در این مسیر دکتر سید ضیا هاشمی را از گزینه های مطلوب،موفق و آزمون داده می داند.َ
نام:
ایمیل:
* نظر: