به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۵۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
لازم است از یکسال تلاش و کوشش مسئولین، کارکنان و همه خادمان در عرصه تأمین امنیت و خدمت رسانی به مردم استان تقدیر و تشکر نمائیم.
خبردنا : معاون سیاسی - امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حالی پیام نوروزی خود را منتشر می کند که در آن هیچ اشاره ای به سانحه دردناک هوایی تهران - یاسوج که هنوز جنازه های سرنشینان آن در قله دنا مانده اند و معلوم نیست تا کی انتقال جنازه ها تمام می شود اشاره ای نکرده است .

لازم به تذکر است که مسئولان استانی باید مراقب حساسیت های افکار عمومی در این برهه زمانی باشند و توجه داشته باشند که کهگیلویه و بویراحمد همچنان دردمند است .

کاش جناب نظری یا خود به این موضوع توجه جدی داشت یا مسئولان اطلاع رسانی استانداری که معمولا در این گونه مواقع مورد مشورت قرار می گیرند توجه داشته باشند البته اگر آن را فراموش نکرده باشند .

متن کامل پیام نوروزی جناب نظری به این شرح است :

 پیام معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار به مناسبت فرارسیدن سال 1397
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در پیامی فرار سیدن سال نو را به مردم شریف  استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج

فرا رسیدن سال نو و عید فرخنده نوروز را به ملت بزرگ ایران و خصوصا مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منّان سالی سرشار از برکت ، شادکامی و معنویت را برای تک تک مردم آرزومندم.

مردم نجیب و غیرتمند استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1396 شاهد حوادث تلخ و شیرین زیادی بوده که در سایه تلاش فرزندان سخت کوش استان در کمال امنیت و آرامش از همه این امتحانات و عرصه ها سربلند بیرون آمده و ضمن نشان دادن عظمت، بزرگی و نجابت خود، وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی را باز هم اثبات نمودند.

لازم است از یکسال تلاش و کوشش مسئولین، کارکنان و همه خادمان در عرصه تأمین امنیت و خدمت رسانی به مردم استان تقدیر و تشکر نمائیم.

امیدواریم در سال جدید مردم عزیز ما با وحدت و همدلی در مسیر توسعه و پیشرفت استان گام برداشته و در سایه رهبری های مقام معظم رهبری و تلاش های دولتمردان خدمتگزار با مدیریت استاندار پرتلاش و همه دلسوزان استان، شاهد موفقیت و پیشرفت روزافزون جای جای این استان زرخیز و تمامی مملکت ایران اسلامی باشیم .

سید محمدکاظم نظری
معاون سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی استاندار


نام:
ایمیل:
* نظر: