به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۴۹۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
چه بخواهیم و چه نخواهیم ، چه دوست بداریم و چه دوست نداریم ، چه او را قبول داشته باشیم و چه قبول نداشته باشیم باید واقعیت امروز اثرگذاری تاج گردون در استان و کشور را باید پذیرفت . او با توانمندی اش خود را به مجلس و مسئولان ارشد کشور بدون حمایت های آنچنانی تحمیل کرده است .
خبردنا  : نماینده "گچساران و باشت " و رئیس کمیسیون تلفیق این روزها بصورت سازمان یافته ای مورد هجمه مخالفان درون استانی خود قرار گرفته است.

موضوع این نوشتار پاسخگویی به نقدهای نقادان و توهین های مخالفان نیست که " صد گفته چو نیم کردار نیست " ، عملکرد " تاج گردون " و رای 75 درصدی مردم در انتخابات خود گواهی روشن بر مقبولیت رئیس کمیسیون تلفیق میان مردم حوزه انتخابیه اش است و آنچه مهم است هم صندوق رای و خروجی آن خواهد بود نه نامه نگاری چهار ورشکسته سیاسی و عزل شده مدیریتی که دوران مدیریتی شان تاریک ترین دوران بوده !

چه بخواهیم و چه نخواهیم ، چه دوست بداریم و چه دوست نداریم ، چه او را قبول داشته باشیم و چه قبول نداشته باشیم باید واقعیت امروز اثرگذاری تاج گردون در استان و کشور را باید پذیرفت .

او با توانمندی اش خود را به مجلس و مسئولان ارشد کشور بدون حمایت های آنچنانی تحمیل کرده است .

تاج گردون امروز بدون رقیب ریاست کمیسیون برنامه وبودجه و تلفیق را عهده دار می شود و آگاهان به اهمیت این دو منصب می دانند ریاست بدون رقیب یعنی چه !

بدون رقیب یعنی او در مجلس ایران که نمایندگانی از سراسر کشور حضور دارند یک سر و گردن از همه آنها برای مهم ترین مناصب مجلس برتر است و این یعنی افتخار .

امروز وقتی سران قوا با حضور حداکثر ده نفر درباره وضعیت کشور تصمیم می گیرند فرزند غیور استان کهگیلویه وبویراحمد یکی از آنها است و این یعنی افتخار .

امروز برای سفر وی به مناطق مختلف کشور چه تدارکات و برنامه هایی فراهم می کنند و او با حضور در استانها سفیر شایسته ای از نمایش توانمندی فرزندان استان ما در کشور است و این یعنی افتخار .

امروز برای معرفی کهگیلویه و بویراحمد نیازی به معرفی جغرافیای و بر شمردن استانهای همجوار برای وزرا و بزرگان کشور نیست چون آنها نیازمند این فرزند شایسته استان هستند و برای دیدنش باید به استان سفر کنند و این یعنی افتخار .

باور کنید و باور کنیم اگر " تاج گردون"  ، کهگیلویه وبویراحمدی نبود هرگز به وی حسادت که نمی کردیم برای دیدنش هم صف می کشیدیم و برای آمدنش به استان " گاو " و " گوسفند " قربانی می کردیم ، جشن می گرفتیم و ساز و دهل می نواختیم آنگونه که برای افرادی به مراتب از نظر جایگاه و  دانش و مدیریت پایین تر از او اینچنین کردیم .
 
" تاج گردون " یک چهره ملی است که سالها توانسته بدون حاشیه در رده اول مدیریتی کشور بماند و تاکنون هیچکس نتوانسته اتهامی علیه او عنوان کند و این برای همه ما افتخار است که او امروز توانسته سبب سربلندی استان و فرزندان شایسته اش باشد.

قدر سرمایه های انسانی خود را بدانیم و به کهگیلویه و بویراحمدی بودن آنها افتخار کنیم و اجازه دهیم آنها نیز این حس خوب هم استانی بودن را داشته باشند نه اینکه همه از این کهگیلویه وبویراحمدی بودن پشیمان باشند .

" تاج گردون " همانند همه افراد و مدیران این کشور ضعفهایی دارد و نقدهایی هم بر او ممکن است وارد باشد که حتما پاسخها و دلایل خاص خود را دارد اما اینچنین هجمه های سازمان یافته از سردسیر تا گرمسیر علیه وی حتما جز تخریب فرزندان شایسته استان نیست  و سودی عاید هیچکس نخواهد شد.
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دنای سرافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
0
درود بر تاج عزیز افتخار استان و کشور و ما بویراحمدها به خود می بالیم که تاج گردون از استان ماست و دوسش داریم و درود بر برادر عزیز حاج علیبازی
بویراحمد سرافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
0
خداگواهه مهمترین گناه تاجگردون و سایر نخبگان استانی بنظر من این هست که زادگاهشان استان ما است
نادری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
0
با سلام. چرا از این زاویه به موضوع نگاه نمی کنید که آقای تاج گردون با وجودی که می توانند یک چهره ملی باشند که افق دید و نگاهشان به همه مناطق کشور از میرجاوه تا بازرگان باشد ولی خودش را صرف به یک طایفه خاص در یک شهرستان کوچک محدود کرده است. چرا نمی خواهیم بپذیریم که این تاج گردون است که دید منطقه ای دارد و همه مسائل را بر اساس مناافع یگ گروه کوچک در حد یک طایفه می بیند. چرا می خواهیم انکار کنیم که آقای تاج گردون در استان محروم کهگیلویه وبویراحمد هنوز خط کش سردسیری -گرمسیری به دست دارند.هنوز حاضرند از حق مردم محروم زیلایی و مارگون و لوداب برای مردم باشت برداشت کنند. پس برادر عزیز به جای اینکه عینک را وارونه به چشم بزنید وبه سبک همه مدیران و مسئولین که همیشه مردم را مقصر می بینند ،عینک را درست به چشمتان بزنید و ببینیدکه نقش تاج گردون در این موضوع کجا است.
سپاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
0
احسنت وصدسپاس بر خبر دنا قدر زر زرگر شناسد و قدر گوهر گوهری خود زنی عاقبت خوبی ندارد تاجگردون هم خدا را دارد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
0
بسیار متاسف هستم برا افراد نادانی که در استان خود را از عقلای قوم و یا نخبگان و یا دانشگاهی و یا مسئول کاردان می پندارند و لیکن قلم فرسایی خود را نادانسته و یا دانسته در جهت تخریب داشته های فرزندان این دیار قرار داده اند به راستی ما را چه شده است که هرگاه از دیارمان نخبه ای معرفی گردیده بی محابا و بدون توجه اورا خائن و وامدارو فرصت طلب مشماریم به زعم اندیشمندان منصف خائنان فرهیخته معابانی هستن که اینکونه قلم فرسایی خود را در جهت تخریب ذخیره های ارزشمند مردم بکار گرفته اند بادا که از خواب خرگوشی برخیزند و نیم نگاهی به پیرامون خود داشته و دست از حماقت خود بکشند
احسنت بر شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
0
سلام:" سوال من همیشه اینه که چرا بچه های استان هروقت از استان می روند جای دیگر مسوولیت می گیرند تا وزارت هم می روند اما همین دوستان در استان ما نمی توانند بخشدار یک بخش هم باشند؟ البته من همیشه معتقدم ماها در این استان فقط بدنبال نخبه کشی و برادرکشی هستیم
نام:
ایمیل:
* نظر: