به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۷۱۵۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲
تا آنجا که اطلاع دارم این پروژه ها ( جز یکی دو مورد) پروژه های نیمه کاره به جا مانده از دولت نهم و دهم هستند. و با گذشت شش سال از عمردولت محترم تدبیر هنوز نیمه کاره مانده اند و جناب فرماندار از بهره برداری از آنها در سالهای آینده خبر می دهند!! سالهای که معلوم نیست به کام کی و مراد کی رقم بخورد!!
خبردنا-علی مومن طیبی منش:  این روزها  مصاحبه ای از جناب آقای سنایی فرماندار محترم شهرستان بهمئی منتشر در سایتهای استانی دست به دست میچرخد!  لازم می دانم بابت این مصاحبه از ایشان تشکر کنم. چرا که با این مصاحبه ضعف شدید عملکرد دولت تدبیر در شهرستان بهمئی را تأیید کرده اند.

ایشان در بخشی از بیانات خود به عدم پاسخگویی دولت و بی توجهی به مطالبات مردم و ناکارامدی مسئولان دولت تدبیر اذعان و اعتراف کردند. 


البته تعارضات و تناقضات مهمی در سخنانشان موج می زند و قابل نقد جدی است:  
1- ایشان گفتند تیم اجرایی دولت نتوانست خدمات دولت را در سطح کشور و شهرستان به مردم اطلاع رسانی کند. این حرف بی اساس است.چرا  همه مردم با امپراطوری رسانه ای جریان حامی دولت کاملا آشنا هستند. روزنامه های زنجیره ای و پایگاههای خبری متعدد وابسته به دولت و جریان حامی آنها که همگی به صورت هماهنگ و گسترده به راحتی روز را شب و شب را روز جلوه می دهند؛ همانهایی که هر وقت بخواهند کنسرت را در صدر مسائل کشور نگه می دارند ؛ جریان رسانه ای قدرتمندی که به راحتی جای مسائل اصلی و فرعی کشور را عوض می کنند. ماله کشان ماهری که آمریکا را به بهترین نحو بزک کرده اند و برجام را آفتاب تابان کرده بودند و به مردم تحمیل کرده اند.
 
قطعا با در اختیار داشتن این امپراطوری رسانه ای نمی توان مدعی ضعف اطلاع رسانی خدمات به مردم شد.

2- در شهرستان بهمئی هم این ادعا قویا رد می شود. چرا که جناب سنایی فرماندار محترم شهرستان، خود یک فرد رسانه ای هستند و در بحث اطلاعرسانی مهارت و سوابق خیلی خوبی دارند. ایشان در دولت دکتر احمدی نژاد مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهمئی بودند و خدمات بی نظیر آن دولت ها را به بهترین شکل رسانه ای می کردند. و به گفته برخی نزدیکانِ ایشان،  در سال 88  به دکتر احمدی نژاد رای  داده اند. لذا عدم اطلاع رسانی خدمات دولت در زمان صدارت ایشان که خود فردی رسانه ای و مطلع هستند قابل قبول نیست.

 
 فرماندار محترم با ادعای ضعف اطلاع رسانی، به تشریح خدمات دولت تدبیر و امید پرداختند و به بهترین شکل  از عملکرد دولتهای نهم و دهم دفاع کردند و به ضعف عملکرد دولت تدبیر و عدم توجه آنها به مطالبات مردم بهمئی اذعان نمودند:

از آنجایی که در طول شش سال عمر دولت تدبیر و امید هیچ طرح یا پروژه ی مهمی در شهرستان به بهره برداری نرسیده است، فرماندار محترم هیچ اشاره ای در این زمینه نداشته اند.*تمام خدماتی که ایشان به عنوان خدمات دولت تدبیر تشریح کرده اند حدود 11(یازده) مورد بود(ایستگاه برق 132کیلو ولتی، آبرسانی از سد کوثر، گازرسانی به روستاها، پوشش تلفن همراه، جاده چهار خطه ی لیکک – بهبهان، سد ایلی آباد، جاده لیکک – جایزان، بیمارستان 32تخت خوابی لیکک و مدرسه مسکن مهر) 


تا آنجا که اطلاع دارم این پروژه ها ( جز یکی دو مورد) پروژه های نیمه کاره به جا مانده از دولت نهم و دهم هستند. و با گذشت شش سال از عمردولت محترم تدبیر هنوز نیمه کاره مانده اند و جناب فرماندار از بهره برداری از آنها در سالهای آینده خبر می دهند!! سالهای که معلوم نیست به کام کی و مراد کی رقم بخورد!! 


***ایستگاه برق 132 کیلو ولتی در دولت دکتر احمدی نژاد پیگیری شد و حتی مکان احداث آن در نزدیکی روستانی بیشه خشکو احداث شده بود. وضعیت افتضاح برق شهرستان، گواه عدم توجه دولت تدبیر پس از 6سال به این موضوع است.

*** پروژه آبرسانی از سد کوثر از مهمترین پروژه های ملی که میراث دولت دهم است.

*** جاده چهار خطه لیکک – بهبهان پروژه به جا مانده از دولت دهم است که بخشی از پیشرفت فیزیکی آن در آن زمان هم صورت گرفت. 

*** سد ایلی آباد از پروژه های مهم دولت دهم بود و در آن زمان پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

*** مدرسه ی مسکن مهر آخرین مدرسه  از ده ها مدرسه ای بود که در در دولتهای نهم و دهم احداث شده اند. تمام اسکلت بندی این مدرسه در دولت دهم اجرا شد ولی متأسفانه از آنجا که دولت  تدبیر از اجرای پروژه مهم مسکن مهر عصبانی بود از تکمیل مدرسه و مسجد مسکن مهر خودداری کرد. و شوربختانه کودکان معصوم مسکن مهر از داشتن مدرسه محروم هستند. اتفاقا ایشان باید پاسخ دهند چرا با وجود گذشت شش سال از دولتشان  و علیرغم پیگیری های مداوم مردم مسکن مهر، این مدرسه را راه اندازی نکرده اند. لازم به ذکر است که چهارصد خانوار در مسکن مهر لیکک سکونت دارند.

 ***فرماندار محترم گفتند که  اراضی ملی شهرلیکک و حومه در دولت نهم به نام دولت جمهوری اسلامی سند زده شد. البته این ادعا خلاف واقع است. آقای سنایی یا اطلاع ندارد یا اینکه عصبانی است و عمدا و مغرضانه خلاف می گویید که در هرصورت مایه ی تأسف است. تمام اسناد موجود، نشان می دهد که این اراضی  بین سال های 1380 تا 1382 یعنی قبل از اینکه بهمئی شهرستان شود سند زده شدند. این موضوع مردم را به یاد خلاف گویی های مسولین رده بالای دولت می اندازد. توصیه می کنم فرماندار محترم اسناد را ببینند و پیگیر حق مردم باشند.و اگر اسناد را ندارند تا کپی آنها را رسانه ای کنیم!!! 

***تنها پروژه ی کلنگ زنی شده در دولت محترم تدبیر، جاده لیکک – جایزان است که البته با پیگریهای نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی از محل منابع وزارت نفت بوده است و اتفاقا ماه گذشته استاندار محترم استان در اقدامی عجیب آن را توجیه ناپذیر خواندند و شنیده ام که اعتبارات استانی آن را متوقف کردند. 

هنر مسئولان محترم دولت تدبیر فقط این بود که طرح هایی که مردم با گرفتن وام و مقروض کردن خود اجرا کرده اند را کلنگ زنی و یا افتتاح کرده اند. این واقعا یک فاجعه است و حکایت ناتوانی و ناکارامدی و بی توجهی  مسولان دارد.
 
آقای فرماندار در بخشی از سخنانش در باره حضور دکتر احمدی نژاد در شهرستان بیاناتی داشتند که حقیقتا از روی حساب و کتاب نبود و بیشتر  شبیه طنز بود و البته احتمالا به خاطر فشارهایی که روی ایشان است این سخنان بی دقت را بیان کردند.. ((چرا که قبل از سفر دکتر احمدی نژاد به شهرستان در گمانه زنی های شفاهی که برخی دوستان با جناب فرماندار داشتند، هیچ مخالفتی با حضور رئیس دولتهای نهم و دهم  نداشت. در مصاحبه های آنروزش هم مشهود است. البته بعدا بر اثر برخی فشارها مخالفتهایی نه چندان جدی داشته اند.))

 گفته اند ""انتخاب شهرستان بهمئی هدفمند بود چرا که این شهرستان در نزدیکی شهرستانهایی در خوزستان و کهگیلویه است""  انصافا خنده دار است. همه ی شهرها، در نزدیکی خود شهرستانها و شهرهایی دارند. احمدی نژاد هر جا رفت با استقبال گسترده مواجه شد.چون  این سخنان طنز هستند و تحلیل دقیق و محکمی پشت آنها نیست و البته نشان از استیصال است، بیشتر از این به آنها  نمی پردازم.

مجددا از جناب آقای سنایی فرماندار محترم شهرستان بهمئی به خاطر این مصاحبه تشکر میکنم.!! چرا که افکار عمومی در کامنتها خود  پاسخ لازم را دادند و برآیند و معدل جامعه آماری به درستی قضاوت کردند!!  توصیه میکنم اقای فرماندار  اطلاعتشان را بالا ببرند!! و مسئولان دولت تدبیر باید پاسخگوی مطالبات مردم و وضعیتی که برای ملت بوجود آورده اند باشند.!!!
     
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خود کرده را تدبیر نیست!!
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
من هم معتقد بودم این اقایی سنایی که رای به احمدی نژاد داد سکوتش به صلاحش بود
اصلاح طلب واقعی
|
France
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
علی بازی مرد باش همه نظراتو بزار نظر قبلی من در مورد این خبر رو بزار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
سلام فرماندار بهمئی معجونی از تمام سلیقه هاست با تمام جریان ها معامله دارد هم با هاشمی هم با منطقیان هم با کامرانی هم با موحد خلاصه یه ادم ترسو و ضعیف که اصلا توان اداره یه مدرسه را هم نداره و بیسواد ترین بخشدار ها را داره تو را به خدا به تیم استاندار بگید یه فکری به حال بهمئی کنه
بهمیی
|
-
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
سنایی از نزدیکان اینجانب است حاضرم ذر هر محکمه ای صادقانه ثابت کنم ایشان به احمدب نزاد رای دادن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
بابا خودمون میدانیم سنایی بدبخته. ده وردین اناش. یه گپی زد. خخخخخخخخ
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
کل کارکرد احمدی نژاد تکمیل پروژه های دولت قبل بود، کارخانه فولاد و تراکتور و ... کو ؟؟
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
احسنت آقای طیبی منش
آقای سنایی ممکن است فردا دولت احمدی نژاد برگردد برای ارتقای مقامش در دولت آینده دوباره این دولت رو بکوبد رسم زمانه اینطور شده که بعضیا برای حفظ جایگاهشون اگه شده ماست رو هم سیاه به مردم معرفی کنند چون دادگاهی برای اثبات حرفهایش نیست که از گفتن و ادعاهای کذب و تحلیل های آبکی واهمه ای داشته باشند ماشاالله بخاطر قدرت الان همه باهمند و برای دروغ باهم رقابت دارند هرکه بیشتر بگوید جایگاهش محکم تر میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
رب گوجه شده ۱۸ هزار تومن لعنت خدا بر هر مسئولی که بفکر مردم نیست هر مسئولی که در مملکت هست!
بهار
|
United Kingdom
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
احسنت بر اقای طیبی منش واقعا حرف حق رو گفتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
تا جایی که میدونم طیبی منش برای سنایی خیلی احترام قائل است. ولی مصاحبه آقای سنایی خودزنی بود. نباید اینگونه مصاحبه میکرد.
حسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
منم خیلی جاها دیدم طیبی از مدیران شهرستانی دفاع کرد و معتقد بود باید مدیران شهرستان را کمک کرد تا بتوانند بهتر خدمت کنند. فرماندار خود زنی کرد. وقتی چیزی در چنته دولت نیست و شرایط هم افتضاحه دیگه نباید حرف می زد
ناشناس
|
France
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
اقای علیبازی عزیز شما یک طرفه قضاوت میکنین و نظرات مخالف رو نمیزارین شما در مورد جلسه ده روز قبلتون و آن اتفاقی که تو جلسه رخ داد حرف بزنین شما که هر نظری باب میل خودتان باشد نمایش میدین این دور از کار حرفه خبرنگاری هست باید روشنگری کنین و امثال اقای طیبی دنباله رو سیاست های احمدی نژادی هستن که اصل نظام مارو زیر سوال میبرد اقای احمدی نژاد یک رجل سیاسی مرده هست که دنبال این هست که خودشو نشون بده و بگه هنوزم من هستم
وا مصیبتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
خدایا یعنی اصلاح طلبان تا این اندازه بدبخت شدن؟ چی به روز ما اومده که بعد شش سال هنوز نیروهای احمد نژاد دارن بر ما حکومت می کنند! چاره دوستان نمی ایند چاره اندیشی می کنند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
حقیقت زنده است تا جوانان انقلابی زنده اند.
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
پاسخهای سنایی دریکی از گروه‌ها

ولی این اتهام یک نکته ریز داره!
من راجع به احمدی‌نژاد قضاوتی نمیکنم، ولی دوستان احمدی‌نژاد ناخواسته در این اتهام‌زنی مرتکب یک "گل به‌خودی" بزرگ شدند.
اعتراف به اینکه سریعترین و ساده‌ترین راه برای تخریب افراد، انتسابشون به دکتر احمدی نژاده!!!!



اگر رآی داده بودم در این ۱۳ سال که من در فرمانداری هستم، حداقل به این موضوع اشاره ای میشد، قطعا خودیهای رقیب، خیلی بیشتر از مخالفان فعلی دنبال این ضعف بودند.
از تبعات مصاحبه ی چند روز پیش بنده ست.
البته اثبات ادعای دو طرف غیر ممکنه
ناشناس
|
Greece
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
سنایی ب احمدی نژاد ن تنها رای نداده بلکه با فرماندار وقت اختلاف نظر نیز داشته٫٫افسوس از افکار وحرف های طنزتان سنایی به شیپورچی رای بدهد ب احمدی نژاد هرگز
ناشناس
|
Greece
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
سنایی ب احمدی نژاد ن تنها رای نداده بلکه با فرماندار وقت اختلاف نظر نیز داشته٫٫افسوس از افکار وحرف های طنزتان سنایی به شیپورچی رای بدهد ب احمدی نژاد هرگز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
ککا ایشا ور طیبی منش نیگرین. جوانان انقلابی مثل کوه ایستاده اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
دوستان عزیز یه کم شرف و مردانگی داشته باشید و ناشیانه به انسانی با اخلاق ، متین و مودب و باسواد کسی که جزو نخبگان دانشگاه تهران بودن جناب آقای سنایی نتازید به دور از انصاف است سنایی هر چی باشد دروغگو نیس و من سالهاست که با ایشان در ارتباطم و ایشان را میشناسم دروغ هیچ جایگاهی در زندگی سنایی ندارد و ایشان یکی از با صداقت ترین فرمانداران این شهرستان هست
و همیشه دلسوز مردم و غمخوار آنها بوده و تا جایی که قانون اجازه بده مطمئنم کوتاهی نمیکند متاسفانه ایشان در زمانی به فرمانداری بهمئی انتصاب شده که کشور در وضعیت بد اقتصادی و معیشیتی قرار گرفته و گرنه بیشتر از اینها از جناب سنایی می شنیدیم و مظمئنم کوتاهی نمیکرد ،
همینکه جناب آقای دکتر احمدی نژاد به راحتی و با امنیت کامل در حوزه استحفاظی ایشان سخنرانی کردن و به دولت تدبیر تاختند نشان از این است که جناب سنایی به آزادی بیان و حفظ کرامت انسانی معتقد و پایبندن و این در عمل ایشان اثبات شده است در صورتیکه در دولت قبل این آزادی بیان و آزادی احزاب یا وجود نداشت و یا کمتر بوده و به متینگ های سیاسی توجه نمیشد
تا جایی که بنده مطلع و در جریانم ایشان برای امور مردم و شهرستان کوتاهی نمیکنن و مرتب پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان هستند و با استان و کشور انعکاس و پیگیر مجد آنها هستند چون جناب سنایی خود از خانواده کم بضاعت و زجر کشیده این شهرستان هستند مطمئنم در این خصوص کوتاهی نمیکنن و این را هم بگم با توجه به شناختی که از ایشون دارم این پست و مقامها پیش سنایی هیچ ارزشی نداره و حتی پشیزی نمی ارزه و باور کنید ایشان اینقد تواضع و فروتنی دارن و انسانیتی که این پستها در نظرشان هیچ هست
به خدا قسم بنده هیچ ارتباط سببی و نسبی با ایشان ندارم و فقط بابت شناخت ومعرفتی که از ایشان دارم دفاع میکنم
همینکه به شما بعنوان نفر اول این شهرستان اجازه داده ایشان را نقد کنید گویای خیلی ناگفته ها و حرفهااست
این کامنتهایی که هست اگه خوب توجه شود نشان میده حساب شده و از طرف دوستان آقای طیبی منش هست و مغرضانه نوشته شده و به نظر من توهین به فرماندار عزیز می باشد سعی کنید انصاف به خرج دهید و بی رحمانه شخصیت آدمها را له و لورده نکنید و نقدتان منصفانه باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
مسولان ناکارامد عرصه را به جوانان جهادی و انقلابی واگذار کنید.
اصلاح طلب ناراضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
درود بر احمدی نژاد ...اگر ثبت نام کند 40میلیون رای میاورد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
دولت ناکارامد هست. سنایی هم چاره ای ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
این متن بزرگ که در کامنتها هست نوشته ی......است. با ادبیاتش آشنا هستم. ملا ...... به دولتت بگو کار کنه. داغون کردید مردم را
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
اگر دولت روحانی دست آوردی داشته بود شیپورچیهای زنجیره ای گوش فلک را کر میکردند. بیایند بین مردم و بپرسند. ملت له شده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
خدایا دولت روحانی را زودتر به پایان برسان. بیچاره شدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
اتفاقا خیلی عالی مچ فرماندار را گرفتی. آخه سنایی که دولتش و خودش هیچ دست آوردی جز بدبختی برای مردم نداشتند چرا باید مصاحبه اینطوری بکنه؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
آقای سنایی انصافا به خودت میدیدی عکست کنار احمدی نژاد منتشر بشه؟؟ حال کن. خخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
آقای سنایی انصافا به خودت میدیدی عکست کنار احمدی نژاد منتشر بشه؟؟ حال کن. خخ
نام:
ایمیل:
* نظر: