به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۸۲۱۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
وی تاکید کرد: تا لحظه‌ای که در این مسئولیت باشم همچون روز اول از هیچ کوششی برای پویایی فرهنگ و هنر در این دیار دریغ نمی‌کنم.
خبردنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از تغییر خود اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: من هم تنها در رسانه‌ها شنیده‌ام.

به گزارش"خبردنا"، رضا دهبانی‌پور، اظهار داشت: تاکنون از منابع رسمی از جمله وزارت فرهنگ در زمینه تغییر با من نشده است و خودم نیز بحث تغییر را از رسانه‌ها شنیده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد حجت‌الاسلام سید علی فتح میر محمدی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به عنوان جایگزین شما معرفی شده است گفت: من نیز این موضوع را شنیده‌ام ولی تاکنون به صورت رسمی چیزی اعلام نشده است.

دهبانی‌پور در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال می‌دهید این بحث صحت داشته باشد؟ ادامه داد: هر امکانی وجود دارد و بعید هم نیست درست باشد ولی در این زمینه تاکنون با من صحبتی نشده است و البته وزارتخانه نیازی به صحبت با من در صورت جمع بندی ندارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تا لحظه‌ای که در این مسئولیت باشم همچون روز اول از هیچ کوششی برای پویایی فرهنگ و هنر در این دیار دریغ نمی‌کنم.

رضا دهبانی پور در طول در دوران مدیریتش در فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد توانسته بدون حاشیه برای توسعه فرهنگ و هنر مطابق با سیاست‌های کلی نظام و وزارتخانه متبوع گام بردارد به گونه‌ای که رضایتمندی اصحاب فرهنگ و هنر این مهم را تایید می‌کند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
سلام.
طبق جدیدترین خبر تغیر منتفی است
و وزارت ارشاد برنامه ی برای این تغییر ندارد.
جهادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
ایشان طبق قانون بازنشستگی باید پست خود را ترک کند هم قبلا بازنشست شده بود و هم نزدیک 40 سال است که سابقه خدمت دارد مگر اینکه از سابقه خدمتش حذف کرده باشد
نام:
ایمیل:
* نظر: