به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۲۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
وی عنوان کرد: این صندوق تاکنون ۴۵۰‌هزار فقره تسهیلات در حوزه های مسکن، اشتغال و کارگشایی به مددجویان نیازمند به صورت قرض الحسنه پرداخت کرده است.
خبردنا: مجید باجلان مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

به گزارش"خبردنا"، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تاکید بر اینکه صندوق امداد ولایت بیشتر در حوزه ایجاد اشتغال روستایی تلاش کند، گفت: انتظار می رود این تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال پایدار با هدف ماندگاری در روستاها پرداخت شود.

علی محمد احمدی در این نشست، اظهار داشت: کمیته امداد یادگار امام (ره) است و و پیر جماران همواره تاکید داشتند که مردم ولی نعمت ما هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هر دولتی در هر برهه زمانی موظف به خدمت رسانی به تمام آحاد جامعه به ویژه اقشار آسیب پذیر در مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد همواره نگاه ویژه و خاصی نسبت به مناطق محروم داشته است، عنوان کرد: اقدامات این نهاد حمایتی در بعد توانمندسازی، احداث مسکن و اشتغال روستایی مددجویان قابل تقدیر است.

احمدی با تاکید بر اینکه برای ایجاد زیرساخت ها باید بنیادی تر عمل کنیم، بیان کرد: در گذشته به دلیل عدم آسیب شناسی علی رغم انتقال خدمات به روستاها شاهد مهاجرت از روستاها بودیم.

وی نبود درآمد پایدار و شغل را عامل اصلی مهاجرت از روستاها عنوان کرد و افزود: انتظار می رود صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با انجام‌ یک آسیب شناسی جهت ایجاد شغل، احداث مسکن، خدمات درمانی و تامین جهیزیه مددجویان اقدام کند.

احمدی خواستار سرمایه گذاری ویژه این صندوق برای اشتغال جامعه روستایی شد و افزود: ایجاد اشتغال روستایی همواره یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و ریاست جمهور است.

وی با اشاره به دیدار با خانواده ایثارگران و شهدا و ملاقات های عمومی، اظهار داشت: قاطبه مردم این استان فرزندان خود را در راه دفاع از آرمان های انقلاب فدا کردند و باید ما مسئولان با خدمات رسانی مطلوب به آنها بخشی از آن ایثارگری ها را جبران کنیم.

مجید باجلان مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد کشور نیز در این دیدار گفت: این صندوق از سال ۹۴ آغاز به کار کرد و تنها صندوق قرض الحسنه ای است که دارای مجوز بانک مرکزی است.

وی عنوان کرد: این صندوق تاکنون ۴۵۰‌هزار فقره تسهیلات در حوزه های مسکن، اشتغال و کارگشایی به مددجویان نیازمند به صورت قرض الحسنه پرداخت کرده است.

باجلان با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۳۰ هزار فقره معادل ۵۹۵ میلیارد تومان وام قرض الحسنه در کشور پرداخت شد، گفت: ۲۳ میلیارد تومان از این تسهیلات برای کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده که تاکنون ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: