به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۸۲۱۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
خبردنا: هفته قبل به دلیل همزمانی بازی انگلیس و اسپانیا، برنامه 90 روی آنتن شبکه 3 نرفت. این هفته نیز قرار بود طبق روال همیگشی برنامه 90 پخش گردد، اما 1 ساعت مانده به ساعت پخش، این برنامه ار کنداکتور شبکه 3 خارج گردید و پخش نشد. این اتفاق این شبهات را ایجاد کرد که عادل فردوسی پور مورد تنبیه مدیر جوان و ارزشی قرار گرفته و حتی احتمال پایان کامل این برنامه وجود دارد. برخی از اصحاب رسانه و هنرمندان درباره این موضوع واکنش نشان داده و از عادل فردوسی پور حمایت کرده اند.

محمود گبرلو، مجری سابق برنامه سینمایی «هفت» نوشت:

«بی تدبیری و کج اندیشی و نگاه از بالا به پایین و دستوری آنهم در حوزه ارتباطات عمومی آفتی است که چندین ساله برخی مدیران رسانه ملی را گرفتار کرده و همیشه افکار عمومی رو علیه خودشان تحریک می کنند.تصمیم برای بودن و یا نبودن یک مجری یا تهیه کننده حق مدیر رسانه ملی است اما نه برای کسی که خودش یک وزنی در امنیت و آرامش جامعه میلیونی است . حنما تصمیم گیری باید در سطح تدبیر شورای امنیت باشد.

نباید به هیچ وجه مغرورانه و خواخوهانه و خودسر عمل کرد و با یک اطلاعیه مثلا روابط عمومی همه چیز را تمام شده فرض کرد ؛ مخاطبین اش مهم نباشند و انگار دو روز هیجانی ایجاد می شود و تمام می شود . نه ! این تازه آغاز یک تنفر و عصبانیت درونی ست»

حمایت جانانه از عادل در فضای مجازی

شاهین صمدپور نیز نوشت:

«به دنبال اختلافات آقای علی فروغی مدیر جدید شبکه سه و عادل فردوسی پور امشب هم برنامه ی نود پخش نشد. خواستم یه خاطره ای براتون بگم؛

مدیر سابق شبکه سه اصغر پور محمدی این آخری ها مخالف محکم من شده بود ، بسیار هم آدم سرسخت و لج بازی بود تا جایی که بهش می گفتن رضاخان شبکه سه .

روزی که اصغر پور محمدی رو از ریاست شبکه سه گذاشتن کنار چند تا از بچه های شبکه سه به من زنگ زدن که دشمن شماره ی یک ات رفت ، همین فردا با یه جعبه شیرینی بیا برو دفترِ این مدیرِ جدید یه تبریکی بهش بگو و جای خودت رو پس بگیر. گفتم شماها خوش حالید ؟ فکر می کنید شرایط بهتر میشه ؟

اولن مشکلات صدا و سیما ساختاریه و با رفت و آمد مدیرها چیزی عوض نمیشه ، دومن اصغر پور محمدی هرچی که بود حداقل مدیر محکمی بود گاهی که یه مجری یا یه برنامه دچار بحران می شد با تمام وجود حمایت شون می کرد .

یه تعداد از مستندهایی که خودم ساختم فقط با حمایت اصغر پورمحمدی اجازه ی پخش گرفت ، از شبکه های دیگه زنگ میزدن به من که تو شبکه ی سه چه خبره ؟ چه جوری این مستندهارو میسازی ؟

گفتم حالا اصغر پور محمدی رفته و به جاش یک مدیر کم تجربه از مرکز بسیج رسانه اومده ، این خوشحالی داره ؟ پس صبر کنید و در آینده ای نزدیک عواقب اش رو تماشا کنید .

بگذریم ...

اگه از من بپرسید میگم زور این مدیر جوان هم به عادل نمیرسه ، اولن عادل بین مردم خیلی محبوبه بعد هم به هر حال عادل عزیز از سمت آدم های مهمی حمایت میشه .

نگاه شون هم اینه تو این شرایطی که ماهواره بسیاری از مخاطبان صدا و سیما رو گرفته عادل می تونه هر هفته بیست میلیون ایرونی رو بیاره پای صدا و سیما و نباید این آدم رو از دست بدیم. امیدوارم این بار هم این ماجرا به نفع عادل عزیزمون تموم بشه»

حمایت جانانه از عادل در فضای مجازی

سعید شریعتی و آمنه شیرافکن، دو روزنامه نگار فعال نیز نوشتند:

«#عادل شب‌های زیادی را برای ما ساخت، چیزهای زیادی از فوتبال را به ما آموخت و پر بیننده‌ترین و جذاب‌ترین برنامه تلویزیونی را برایمان ساخت. مورد اعتمادترین مجری و‌کارشناس ورزشی است و سبک گزارشگری نوین فارسی را پایه‌گذاری کرده است او را تنها نمی‌گذاریم #نود اگر موافقید کوت کنید.»

حمایت جانانه از عادل در فضای مجازی

حمایت جانانه از عادل در فضای مجازی


نام:
ایمیل:
* نظر: