به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۲۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
در نشست کمیسیون امینی راه‌ها عنوان شد:
وی افزود: در زمینه کاهش تصادفات کار فرهنگی جواب نمی‌دهد زیرا گوش نمی‌کنیم.
خبردنا: مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: محورهای مواصلاتی این استان ایمنی لازم را ندارند و تنها جاده‌ای شبیه میدان فوتبال احداث کرده‌ایم.

به گزارش "خبردنا"، عبدالمجید نژادصفوی امروز در نشست کمیسیون امینی راه‌های کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مسئولان و متولیان امر راه‌سازی بار سنگین احداث راه‌ها را پیگیری می‌کنند ولی ایمنی را فراموش کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه یک کیلومتر گاردریل 340 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد عنوان کرد: امور ایمنی جاده‌ها قبل از تحویل به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیده شود و در این زمنیه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

نژادصفوی با بیان اینکه در جاده "یاسوج-سمیرم" هر لحظه باید آمادگی یک فاجعه را داشته باشیم ادامه داد: روی زمان انتقال مجروحان حوادث به بیمارستان باید کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه جاده ساخته شده ولی ایمنی ندارد بعد دنبال کاهش تصادفات هستیم، افزود: در زمینه کاهش تصادفات کار فرهنگی جواب نمی‌دهد زیرا گوش نمی‌کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آسیب‌شناسی مشکلات موجود در حوزه راه‌سازی و پیدا کردن نسخه لازم برای درمان به عنوان یک اولویت در دستور کار است.

نژادصفوی تصریح کرد: پروژه‌های مختلف راه‌سازی در استان به صورت نیمه تمام رها شده که برای تعیین تکلیف آنها و تسریع در روند اجرایی پروژه‌های نیمه فعال برنامه‌های در دستور کار داریم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
روشنایی همه ی تونلها را لطفا رسیدگی کرده و پر نور کنید
نام:
ایمیل:
* نظر: