به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۲۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
احمدی تاکید کرد: گزارش عدم همکاری هر بانکی مستقیما به بانک مربوطه در مرکز اعلام خواهد شد.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازسازی و تعمیر واحدهای آسیب دیده ناشی از زمین لرزه در شهرهای یاسوج و سی سخت، گفت: بانک‌ها نباید در مسیر توزیع اعتبارات تخصیصی به این حوزه سنگ‌اندازی کنند و فرمانداران باید هر بانکی که در مسیر اعطای تسهیلات تعلل می‌کند را به استانداری معرفی کنند.

به گزارش "خبردنا"، علی محمد احمدی در جلسه ستاد بحران استان افزود: موضوع انتقال جمعه بازار شهر یاسوج فرسایشی نشود و آتش‌سوزی اخیر هشداری برای ما محسوب می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: باید مشکلات انتقال جمعه بازار هرچه سریعتر حل شود زیرا هر لحظه امکان اتفاقی مجدد در این بازار وجود دارد.

احمدی با اشاره به اینکه، موضوع انتقال جمعه بازار مدیریت شود تا در آینده شاهد چنین مواردی نباشیم، تاکید کرد: تدوین طرح و برنامه‌ای مناسب، برای انتقال جمعه بازار یاسوج ضروری است.

استاندار با بیان اینکه در حوزه بازارچه جدید باید اقدامات ایمنی و مدیریتی به شکل مطلوب دیده شود، گفت: باید کنترل صحیحی در این بخش داشته باشیم.

وی با اشاره به بازسازی و تعمیر واحدهای آسیب دیده ناشی از زمین لرزه در شهرهای یاسوج و سی سخت، گفت: بانک‌ها نباید در مسیر توزیع اعتبارات تخصیصی به این حوزه سنگ‌اندازی کنند و فرمانداران باید هر بانکی که در مسیر اعطای تسهیلات تعلل می‌کند را به استانداری معرفی کنند.

احمدی تاکید کرد: گزارش عدم همکاری هر بانکی مستقیما به بانک مربوطه در مرکز اعلام خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، پیشگیری، آموزش و فرهنگ سازی را کم هزینه ترین و با صرفه ‌ترین راه مدیریت و کنترل بحران‌های احتمالی در استان بیان کرد و گفت: لازم است در این راستا برنامه ریزی لازم در استان به عمل آید.
نام:
ایمیل:
* نظر: