به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۸۲۸۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
وی اذعان داشت: در زمان وقوع حادثه حقیقتا ما امکاناتی برای انجام عملیات جستجو و امدادرسانی در دست نداشتیم.
خبردنا: معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بیان ناگفته های حادثه دلخراش سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در سالروز این اتفاق ناگوار خبر داد.

به گزارش"خبردنا"، عزیز فیلی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه حادثه دنا دارای شرایط خاص و ویژه ای بود که وقت و هزینه زیادی از ما گرفت ، گفت: این حادثه در محدوده مرزی استان اصفهان رخ داد اما همه اقدامات امدادرسانی آن در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در محرومترین استان و در خاص ترین نقطه این استان اتفاق افتاد ، اظهار داشت: متاسفانه این حادثه در بدو ورود ما به این استان رخ داد .

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این حادثه در نوک یکی از بلندترین قله های ایران و در ارتفاع بیش از ۴ هزار متری رخ داد ، افزود: چنین حوادثی با این شرایط محیطی خاص کم اتفاق می افتاد.

فیلی با تاکید بر اینکه حادثه سقوط هواپیمای شرکت آسمان در بدترین شرایط آب و هوایی رخ داد ، اذعان داشت: در زمان وقوع حادثه حقیقتا امکاناتی برای انجام عملیات جستجو و امدادرسانی در دست نداشتیم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سالگرد حادثه دنا ناگفته ها را خواهم گفت ، اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه از مرکز کشور آنگونه که لازم بود به ما کمک نشد.

فیلی با بیان اینکه پیش از این حادثه در مدیربت چنین حوادث هواپیمایی حضور داشته است ، افزود: در بیشتر این حوادث ما تکه هایی سوخته از اجساد را تحویل خانواده ها می دادیم اما در این حادثه سعی کردیم کوچکترین قطعه از پیکر جانباختگان را با استفاده از آزمایش های ژنتیکی تحویل خانواده ها دهیم.

وی گفت: پس از اتمام جستجوی اجساد ، پیکر تمامی سرنشینان این هواپیما پس از چند ماه تلاش بی وقفه و در بدترین شرایط آب و هوایی پیدا و تحویل بازماندگان شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: