به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۲۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
وی اظهار داشت: ناهماهنگی‌های بین بخشی آفت مدیریت است بنابراین باید بهانه‌ها را کنار بگذاریم و نشاط اجتماعی را در بین مردم زنده نگه داریم.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرماندار کهگیلویه لیست پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد که نیازمند هماهنگی‌های بین‌بخشی است را به معاونت عمرانی استانداری ارائه دهد تا معاونت عمرانی هماهنگی‌های لازم را برای تکمیل این پروژه‌ها انجام دهد.

به گزارش "خبردنا"، علی‌محمد احمدی در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه با تاکید بر اینکه در برهه کنونی مدیران باید جهادی عمل کنند، اظهار داشت: دوره بی‌تفاوتی و عافیت‌طلبی به پایان رسیده و همه باید تلاش کنیم موانع پیش روی مردم رفع شود.

وی با بیان اینکه امسال در بحث اعتبارات تملک دارایی تخصیص‌های خوبی به استان ابلاغ شده است، افزود: دولت منابع خوبی را تخصیص داده و مبادله موافقت‌نامه‌ها هم انجام شده است و انتظار می‌رود مسئولان با مدیریت اعتبارات را متمرکز کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تبصره 19 قانون بودجه سال 97 اشاره داشت و بیان کرد: واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی از مهم‌ترین سیاست‌هایی است که دولت در دستورکار خود قرار داده و منابع و تشویق‌های خوبی هم برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

احمدی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهرستان کهگیلویه، گفت: لیست پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 95 درصد که نیازمند هماهنگی‌های بین بخشی است به معاونت عمرانی استانداری ارائه شود و معاونت عمرانی هماهنگی‌های لازم را برای تکمیل این پروژه‌ها انجام دهد.

وی در رابطه با پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش هم عنوان کرد: برای بهره‌مندی مطلوب‌تر از اعتبارات و ساماندهی فعالیت‌های عمرانی این حوزه از یک مشاور عمرانی توانمند استفاده شود. ناهماهنگی‌های بین بخشی آفت مدیریت است بنابراین باید بهانه‌ها را کنار بگذاریم و نشاط اجتماعی را در بین مردم زنده نگه داریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: