به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۲۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده :
وی افزود: پروژه تامین خوراک پتروشیمی دهدشت به مناقصه رفته که پیمانکار آن مشخص به زودی کار خود را آغاز می‌کند.
خبردنا: نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده گفت: پروژه تامین خوراک پتروشیمی دهدشت به مناقصه رفته که پیمانکار آن مشخص و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش "خبردنا" ، عدل هاشمی‌پور در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه، اظهار داشت: جلسات باید خروجی داشته باشد و نمایندگان پیگیر مطالبات مردم هستند، مگر می‌شود کسی در مرکز کاری را پیگیری نکند و اینجا نتیجه بگیرد.

نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده گفت: کار تنها با پیگیری انجام می‌شود، برای یک اصلاح تعرفه با مسئولان وزارت نیرو جلسه داشتم تا توانستم آن را به یک نتیجه برسانم، آیا نشستن در مجلس برای من اصلاح تعرفه می‌شود.

وی با بیان اینکه آیا پتروشیمی 12 ساله که تنها یک فنس دور آن کشیده شده بود و قرار بود 1000 روزه تمام شود اگر در تهران پیگیری نشود و دنبال فاینانس، مناقصه و جلسه با مسئولان وزارت و هلیدینگ خلیج فارس نباشیم آیا با شعار دادن تنها، کار حل می‌شود، افزود: امروز دیدیم که بیش از 200 نفر آنجا مشغول به کار هستند و همه اینها خدمات جمهوری اسلامی است.

هاشمی‌پور با اشاره به اهمیت اجرای پروژه تامین آب شرب چهار شهر از سد کوثر گفت: علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی قرارگاه ختم النبیاء در حال اجرای بخش عمده‌ای از کار است.

وی با بیان اینکه دولت به تنهایی با منابع محدود نمی‌تواند مشکلات ما را حل کند، افزود: نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان کهگیلویه در حال اجراست و در عملیات اجرایی آن بیش از یکصد نفر مشغول به کار هستند.

هاشمی پور با بیان اینکه برای اجرای این نیروگاه 3 هزار میلیارد تومان هزینه می‌شود، گفت: در حال حاضر توربین آن در ایتالیا در حال ساخت است و این نیروگاه 750 مگاواتی برق پایدار را برای شهرستان تامین می‌کند.

وی ادامه داد: در این مدت 14 میلیارد تومان فقط توسط خیرین وارد منطقه و برای درمانگاه و مدرسه هزینه شده است،آیا اینها بدون پیگیری انجام می‌شوند.

نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده ضمن دعای خیر برای سلامتی تاجگردون گفت: امیدوارم که ایشان به زودی بهبودی یابند و ما در توسعه استان کهگیلویه وبویراحمد کمک کنند.

وی خطاب به مسئولان استانی و شهرستانی گفت: پروژه‌های زیرساخت عمرانی در زمینه های مختلف راهسازی، صنعت و کشاورزی و آب باید در اولویت قرار گیرند.

هاشمی پور به اهمیت پروژه آب کشاورزی حومه غربی دهدشت برای توسعه شهرستان اشاره کرد و افزود: پیمانکار این پروژه عوض شده و کار ابنیه شروع اما باید کار ایجاد شبکه‌ها در بالادست را آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه پیشرفت عملیات اجرایی تامین آب چهار شهر کند شده، تصریح کرد: باید با بحث تامین لوله آن در دستور کار قرار گیرد و روند کار تسریع یابد تا بتوانیم در تابستان آینده آب شرب دهدشت و سوق را تامین کنیم.

هاشمی پور با بیان اینکه همه کارهای لازم پتروشیمی انجام شده و روز به روز افزایش نیروی انسانی را در آنجا داریم، گفت: آخرین فاز آن ساختمان‌های صنعتی است که مناقصه آن انجام شد و یک شرکتی بزرگی با 277 میلیون یورو مناقصه آن را برنده شد و در حال اجرای کارهای مهندسی آن برای تحویل سایت است.

وی افزود: پروژه تامین خوراک پتروشیمی دهدشت به مناقصه رفته که پیمانکار آن مشخص به زودی کار خود را آغاز می‌کند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
احسنت بر سردار هاشمی که دنبال کمک به مردم است.
نام:
ایمیل:
* نظر: