به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۲۹۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
احمدی گفت: در بحث پروژه‌های کشاورزی دنبال این هستیم با یک فرصت جدید مسیر جدیدی ایجاد کنیم که یک مسیر خوب باشد.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر چه از محل منابع ملی،چه اعتبار شاخص‌ها و توازن منطقه‌ای و استانی در همین روزها قریب ۲۸ میلیارد تومان اعتبار به چرام اختصاص می‌دهیم.

به گزارش "خبردنا"، علی‌محمد احمدی در نشست شورای اداری چرام با اشاره به سفر ۲ روزه خود به شهرستان های گچساران، باشت، چرام و کهگیلویه اظهار کرد: در این سفرها با بررسی مشکلات و بازدید از پروژه‌ها، شیوه خدمت‌رسانی دولت را از زبان مسؤولان شنیدیم و با تشکیل شورای اداری، مصوبات خوبی داشتیم تا بتوانیم فرایند خدمت‌گذاری را به نحو احسن دنبال کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت کنونی کشور اشاره داشت و عنوان کرد: همه ما می‌دانیم دشمن عزم خود را جزم کرده که با بهانه‌های واهی که در گذشته هم استمرار داشته و عمده آنها بحث هسته‌ای کشور ماست، فشارهای خود را استمرار بدهد.

وی افزود: با خروج دولت آمریکا از برجام سونامی جدیدی را طراحی کردند تا ضمن اینکه تهدیدهای بین‌المللی را علیه کشور ما ادامه بدهند بحث فشارهای از داخل را هم در دستور کار قرار دهند.

احمدی گفت: این موضوع می‌طلبد که همه ما هوشیاری و آگاهی خودمان را حفظ کنیم، دولت نیز مصمم هست در بحث خدمت‌رسانی به مردم به نحوی عمل کند که رضایت مردم در این فرآیند برآورده شود و ما باید نیز تلاش کنیم تا این خدمت‌رسانی دچار اختلال نشود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طبیعی است که دشمن برنامه اعمال تحریم‌های هوشمند را دارد هم در بعد خرید نفت و بعد واردات ما و بعد انتقال ارز یک برنامه ریزی هوشمند کرده تا به ما فشار بیاورد اما به لطف خداوند متعال آمریکا که دارد یک مسیر غیر قانونی را طی می‌کند حتی بسیاری از همراهان همیشگی او مثل اروپا، ایالات متحده را همراهی نمی‌کند.

وی تصریح کرد:  این شرایط ایجاب می‌کند همه مدیران ما شرایطی را ایجاد کنند که در فضای خدمتگزاری مردم قرار گیرند، دغدغه داشته باشند، احساس مسؤولیت کنند تا بتوانیم این مرحله را هم با سرافرازی مردم ایران عبور کنیم.

احمدی با تاکید بر این مطلب که فشار متمرکز بر معیشت مردم است و بسیاری از گروه های آسیب پذیر سفره شان تحت فشار قرار می گیرد،گفت: دولت برنامه هایی دارد که به زودی این فشار را در حد معقولی کنترل کنند، در کنارش سران سه قوا مصمم هستند که با تصویب قوانین اجرایی فرآیند خدمت‌رسانی به مردم تسریع شود، در این شرایط یک استراتژی منطقی و اصولی این است که ما در کنار هم باشیم.

احمدی،متذکر شد: دشمن جبهه واحدی برابر ما ایجاد کرده،گرچه ما ملت بزرگی داریم اما واقعیت این است که برنامه دشمن جدی است که گام اول این است در مردم خلق امید کنیم و بعد از خلق  امید در قلب آنان نشاط ایجاد کنیم.

مسئول ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش بعدی از سخنان خود به مشکلات شهرستان چرام اشاره داشت و ابراز کرد: شهرستان چرام یکی از مناطق کم برخوردار ماست اما در این شرایط سخت به لطف خداوند سرمایه‌گذاری‌های خوبی ایجاد شده چه در حوزه آموزش عالی،راه ها،کشاورزی و خدمات شهری اما این کفایت نمی‌کند و ما باید بیشتر تلاش کنیم به خصوص پروژه‌هایی که در دست اجراست در دستور کار قرار دهیم و به نتیجه خوبی برسانیم.

وی با اشاره به اینکه عمده مشکلات در بحث راه‌هاست که به یاری خداوند با رویکرد جدیدی که در راه و شهرسازی داریم دنبال می‌کنیم تسریع خواهد شد گفت: در بحث پروژه‌های کشاورزی دنبال این هستیم با یک فرصت جدید مسیر جدیدی ایجاد کنیم که یک مسیر خوب باشد.

احمدی اظهار داشت: در حوزه ورزشی نیز با پیگیری های نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، اعتبارات خوبی گذاشته‌ایم و در حال حاضر چه از محل منابع ملی،چه اعتبار شاخص‌ها و توازن منطقه‌ای و استانی در همین روزها قریب ۲۸ میلیارد تومان اعتبار به چرام اختصاص می‌دهیم.

این مسئول ادامه داد: این اعتبار در بخش‌های مختلف ملی به راه‌های مواصلاتی اختصاص پیدا می کند که ختم به این شهرستان است،بخشی هم به پروژه هایی مثل آب،اداری و بیمارستانی که در همین راستا حدود ۲ میلیارد تومان برای بیمارستان چرام در هفته آینده تخصیص خواهد شد.

احمدی،تصریح کرد: در طول ۱۰ سال گذشته موردی نبوده که تا این وقت از سال بالای ۵۰ درصد تخصیص اعتبارات تملک دارایی داشته باشیم اما با وجود همه مشکلات دولت امسال این برنامه را با اولویت پروژه‌هایی که هم راستا با اقتصاد مقاومتی هستند در دستور کار قرار داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از همه مدیران توقع داریم این اعتبارات را درگیر اختلاف نظرها و اختلاف سلیقه‌های اداری نکنند و اگر مشکلی بین دو دستگاه اجرایی وجود دارد اجازه ندهند باعث فرسایش بهره‌برداری از پروژه شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: