به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۳۳۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
جانشین فرماندهی انتظامی استان خبر داد:
وی عنوان کرد: در بازرسی از این خودروی سواری، ماموران۱۸۴ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف کردند.
خبردنا: جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۸۴ کیلو و 500 گرم مواد مخدر در این استان کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

به گزارش"خبردنا" ، سرهنگ کیقباد مصطفایی اظهار داشت: این مقدار مواد مخدر از یک دستگاه خودروی سمند در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد کشف شد.

وی افزود: ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی به سمت استان های مرکزی کشور با خبر شدند.

سرهنگ مصطفایی بیان کرد: بلافاصله ماموران پلیس اقدام به اجرای تور ایست و بازرسی مقطعی در مسیرهای احتمالی تردد خودروی مورد نظر کردند که سرانجام خودروی سمند حامل مواد مخدر در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه شناسایی و توقیف شد.

وی عنوان کرد: در بازرسی از این خودروی سواری، ماموران۱۸۴ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به معرفی قاچاقچی دستگیر شده به مرجع قضایی، تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود.

وی افزود: با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضرورت داد که همکاری ها بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و آن ها هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: