به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۸۳۳۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
جعفری نژاد بسطامی تصریح کرد: وجود این تفنگ ها هم به حیات وحش و به همه مناطق استان آسیب می زنند.
خبردنا: مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد پیرو انتشار فیلمی در فضای مجازی از شکار یک گراز(خوک وحشی)، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش"خبردنا"، «محسن جعفری نژاد بسطامی» در جمع خبرنگاران افزود: این فیلم به دست ما هم رسیده و در حال بررسی و پیگیری موضوع هستیم.

وی اظهارکرد: واحد حقوقی محیط زیست استان در حال بررسی و پیگیری این فیلم برای شناسایی هویت، مشخصات و آدرس فرد متخلف هستند تا در صورتی که در استان اتفاق افتاده باشد طبق قانون با متخلف برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با وجود تفنگ های مجاز و غیرمجازی در سطح استان و کمبود نیروی محیط زیست کنترل این موارد کار سختی است و باید فکری برای این موضوع کرد. باید هم محدودیت ایجاد شود و هم تفنگ ها جمع آوری شوند.

جعفری نژاد بسطامی تصریح کرد: وجود این تفنگ ها هم به حیات وحش و به همه مناطق استان آسیب می زنند.

وی ادامه داد: این فیلم جدید یا مربوط به گذشته باشد قابل پیگیری و بررسی است و در حال شناسایی متخلف یا متخلفان هستیم که در صورت شناسایی پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در صورتی که این افراد درب خانه را باز  می کردند این حیوان بی آزار رهایی می یافت و نیازی که شکارش نبود.

به گزارش"خبردنا"، در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده یک گزار در حیاط خانه ای گیر افتاده که متاسفانه افراد بومی بجای اینکه زمینه آزادیش را فراهم کنند پس از آزار و اذیت فراوان با تفنگ ساچمه ای شکار می شود.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مدافع محیط زیست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
نوع معماری و لحجه و ترس اهالی از این گراز حاکی از بروز این اتفاق در باشت می باشد.
گرمسیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
0
از لهجه وتن صدا معلوم است این حادثه در منطقه طیبی بهمئی یا دشمن زیاری یا محدوده میر سالاری اتفاق افتاده
نام:
ایمیل:
* نظر: