به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۳۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
کاظمی ابراز کرد: قیمت گذاری‌های کاذب توسط سرمایه گذار جمعه بازار پذیرفتنی نیست.
خبردنا: مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه  بخشی از مکان فعلی جمعه بازار یاسوج غصبی است، گفت: قیمت‌های تعیین شده برای غرفه‌های جمعه بازار جدید یاسوج توسط سرمایه‌گذار غیرواقعی بوده و در این زمینه به جد ورود می‌کنیم.

به گزارش"خبردنا" ،حسین کاظمی ، اظهار داشت: در سال‌های گذشته با هدف ساماندهی جمعه بازار یاسوج زمینی به مساحت 17 هزار متر مربع متعلق به بانک صادرات با کاربری فرهنگی-ورزشی به یک سرمایه گذار واگذار شد ولی شواهد نشان از برخی تخلفات توسط سرمایه گذار می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه تغییر کاربری زمین مکان یابی شده جمعه بازار یاسوج کاربردی فرهنگی-ورزشی داشت که با هدف کمک به غرفه داران به تجاری تبدیل شد، عنوان کرد: نمی‌پذیریم حق این مردم پایمال شود.

کاظمی ابراز کرد: قیمت گذاری‌های کاذب توسط سرمایه گذار جمعه بازار پذیرفتنی نیست و طبق همکاری‌های انجام شده با  غرفه‌ها باید به قیمت واقعی به دست افراد برسد.

مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: بخشی از مکان فعلی جمعه بازار یاسوج غصبی بوده و هم اکنون پرونده‌هایی در این زمینه در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

کاظمی بیان کرد: کسانی که در جمعه بازار یاسوج مشغول به کار بوده قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه هستند و پرداخت مبلغ در نظر گرفته شده توسط سرمایه گذار برای هر غرفه برای آنان امکان پذیر نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر: