به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۳۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
خبردنا: بولت و ولت دو خودروی برقی شده شورولت هستند. در این میان بولت به طور کامل برقی شده و لذا برای حرکت تنها متکی به انرژی الکتریسیته خواهد بود.

اما خودروی ولت به یک خودروی هیبریدی مبدل شده که دارای یک موتور چهار سیلندر است و در کنار سوخت های فسیلی می تواند از برق هم به عنوان نیروی محرکه استفاده کند.

شورولت هم خودرو‌های مشهورش را برقی کرد

شورولت خودروی بولت را به یک نمایشگر لمسی 10.2 اینچی هم مجهز کرده و قابلیت ارتباط بلوتوث و دریافت فرامین صوتی را هم به آن اضافه کرده است. سازگاری با نرم افزارهای مدیریت خودروی اندروید اتو و کار پلی اپل از جمله دیگر ویژگی های بولت است.

هفت بلندگو، دو پرت شارژ یو اس بی برای مسافران صندلی عقب از جمله دیگر امکانات این خودرو است. شبکه ارتباطی نسل چهارم 4G LTE هم برای اتصال حداکثر 7 دستگاه به شبکه های مخابراتی در نظر گرفته شده است.

شورولت هم خودرو‌های مشهورش را برقی کرد

اماخودروی هیبریدی ولت نیز به همین امکانات مجهز است. البته نمایشگر لمسی آن 8 اینچی و کوچکتر است. یک اپلیکیشن هوشمند به نام انرژی هم برای نمایش اطلاعات رانندگی، شرایط آب و هوا، تنظیمات راحتی کابین اعم از گرما وسرما و غیره در ان گنجانده شده است.

خودروی بولت مجهز به باتری لیتیومی 60 کیلووات ساعتی و موتور 150 کیلوواتی است که 200 اسب بخار انرژی تولید می کند. این خودرو با یک بار شارژ حدود 400 کیلومتر را طی می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: